آنالیز قابلیت ها و مسائل روستای علی آباد چناران

به گزارش مجله بیزبینگ، قابلیت های توسعه گردشگری و مسائل روستای علی آباد بهمن جان چناران آنالیز شد.

آنالیز قابلیت ها و مسائل روستای علی آباد چناران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی محمد طاهریان مقدم مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستیزو گردشگری چناران امروز پنجشنبه 8 آذر با اعلام این خبر گفت: جلسه ای در خصوص آنالیز پتانسیلها و توانمندیهای روستای علی آباد چناران در مسجد روستا برگزارشد.

وی اضافه نمود: روستای علی آباد بهمن جان از توابع بخش مرکزی شهرستان چناران و در دهستان رادکان قرار گرفته است و یکی از روستاهای محروم شهرستان است.

طاهریان مقدم ادامه داد: در این جلسه مهم ترین مسائل روستا در زمینه های اشتغال جوانان ،مسائل بانکی در دریافت تسهیلات و اشتغال زایی روستائیان در حوزه های صنایع دستی ،کشاورزی و صنعت و معدن بحث و آنالیز شد .

وی اظهارکرد: در انتها فرماندار شهرستان به همراه بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان بازدید میدانی از محل روستا بعمل آورده و از نزدیک در جریان مسائل روستا قرار دریافتد.

شهرستان چناران دارای بیش از 120 اثر شناسایی شده می باشد که 21 اثر آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است از مهمترین این آثار برج تاریخی رادکان ، ارامگاه عدالرحمن گهوارگر ، پل چشمه ، ابشارهای طبیعی اخلمد و چشمه سبز گلمکان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 62

به "آنالیز قابلیت ها و مسائل روستای علی آباد چناران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز قابلیت ها و مسائل روستای علی آباد چناران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید