دختران هندبالیست قهرمانی آسیا را از دست خواهند داد؟

به گزارش مجله بیزبینگ، دبیر فدراسیون هندبال می گوید که فدراسیون در کوشش است تا محدودیت ها را رفع و تیم ملی هندبال بانوان را به مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن اعزام کند.

دختران هندبالیست قهرمانی آسیا را از دست خواهند داد؟

محمدرضا رجبی در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد اعزام دختران هندبال ایران به مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن اظهار کرد: در حال برآورد هزینه ها هستیم. ژاپن از نظر مسافتی به ما خیلی دور است و بلیط هزینه اعزام به این مسابقات خیلی زیاد است. ما همه کوشش خود را می کنیم که منابع را تامین کنیم و تیم به مسابقات اعزام گردد. ما باید نسبت به منابعی که داریم تصمیم بگیریم. برای اعزام یک تیم علاوه بر پول بلیط سفر هزینه اسکان، تغذیه و ورودی مسابقات نیز وجود دارد. چند روزی است که همه این ها را آنالیز می کنیم تا به یک جمع بندی نهایی برسیم.

دبیر فدراسیون هندبال اضافه کرد: از اول سال همه برنامه های تقویم را انجام داده وتمام اعزام ها اجرا شده است. اکنون هم همه کوشش خود را می کنیم تا این کار انجام گردد. ما حتی برای اعزام تیم ملی پسران نوجوان به مسابقات قهرمانی آسیا مشکل داشتیم اما نزدیک به پرواز رفع شد و آن ها اعزام شدند. اکنون هم کوشش می کنیم تا بانوان اعزام شوند. اگر بحث از ابتدا نرفتن به این مسابقات بود در قرعه کشی شرکت نمی کردیم و اردو هم برگزار نمی شد. اما تا کنون تمام اردوهای بانوان به طور منظم انجام شد. اکنون هم از شهریورماه به دلیل برگزاری مسابقات لیگ اردوهای آن ها تشکیل نشده است. از ابتدا پیش بینی و برنامه ریزی فدراسیون بر سر اعزام بوده و اکنون هم کوشش خود را می کنیم تا این اتفاق میسر گردد.

وی گفت: اگر محدودیت هایی را که داریم رفع کنیم تیم بانوان اعزام خواهند شد. اگر اعزام نشوند قاعدتا برای ما جریمه مشخص می نمایند. فکر می کنم عرف جریمه بین بیست تا بیست و خورده ای است. اگر بخواهند بروند هم که هزینه خیلی بیشتری می خواهد. فقط پول شرکت در مسابقات، اسکان و تغذیه آنها حدود 60 هزار دلار خواهد شد. در کل ژاپن دور است و هزینه بلیط هوا پیما خیلی زیاد خواهد شد. برابر پولی که باید برای مسابقات و هتل و اسکان بپردازیم باید برای بلیط نیز هزینه کنیم.

به گزارش خبرنگاران، هفدهمین دوره مسابقات هندبال بانوان آسیا از 9 تا 18 آذرماه به میزبانی ژاپن برگزار می گردد. ایران در گروه A این مسابقات با ژاپن، قزاقستان، استرالیا و نیوزیلند همگروه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 39

به "دختران هندبالیست قهرمانی آسیا را از دست خواهند داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختران هندبالیست قهرمانی آسیا را از دست خواهند داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید