رادوشویچ: کمیته انضباطی هیچ تخفیفی به من نداد

به گزارش مجله بیزبینگ، فکر می کنید کمیته انضباطی به من تخفیف داد که محرومم نکرد؟ من از این حرف ها تعجب می کنم چون واقعا به نظرم اتفاقی نیفتاد و من هم فقط از تیمم و هم تیمی هایم دفاع کردم.

رادوشویچ: کمیته انضباطی هیچ تخفیفی به من نداد

به گزارش خبرنگاران ،دروازه بان کروات پرسپولیس هم یکی از حاضران در درگیری های بعد از بازی با سایپا بود که طرفداران رقیب به محروم نشدن شان اعتراض نموده و مدعی شده اند کمیته انضباطی به او تخفیف داده که محرومش ننموده است. خودِ رادوشویچ اما چنین نظری ندارد: واقعا فکر می کنید کمیته انضباطی به من تخفیف داد که محرومم نکرد؟ من از این حرف ها تعجب می کنم چون واقعا به نظرم اتفاقی نیفتاد و من هم فقط از تیمم و هم تیمی هایم دفاع کردم.

در ادامه، بوژیدار رادوشویچ از سختی ها و در عین حال امیدهای خودش و پرسپولیس برای سومین قهرمان متوالی می گوید: این فصل تیم های مدعی زیادی در لیگ هستند اما از خودمان انتظار داریم که همیشه خوب باشیم و از قهرمانی مان دفاع کنیم. این اصلا کار آسانی نیست اما ما آماده هستیم. پرسپولیس باید قهرمان گردد چون فقط جام لیاقت این طرفداران را دارد.

این دروازه بان کروات که طرفداران پرسپولیس رادو خطابش می نمایند، از سه سال پیش در تهران است اما این دوری هم باعث نشده که لحظه ای چشم از تیم ملی کرواسی بردارد. او شرایط تیم ملی کشورش را این طور ارزیابی نموده: بعد از جام جهانی ما یک شکست بزرگ و تلخ برابر اسپانیا داشتیم اما توانستیم با مساوی مقابل انگلیس به شراط خوب بازگردیم و حتی اسپانیا را هم شکست دادیم. هر چند متاسفانه در بازی آخر در ومبلی بازنده شدیم و کار برایمان سخت شد.

او اما همچنان به آینده تیم ملی کرواسی امیدوار است: به نظر من ما تیم ملی خیلی خوبی داریم و باید روی جام ملت های اروپا تمرکز کنیم. ما در جام جهانی عملکرد فوق العاده ای داشتیم اما در نهایت نایب قهرمان شدیم. حالا باید کوشش کنیم که در جام ملت ها قدرتمند تر باشیم و قهرمان شویم.

2 – 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 60

به "رادوشویچ: کمیته انضباطی هیچ تخفیفی به من نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادوشویچ: کمیته انضباطی هیچ تخفیفی به من نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید