شهنازی: برای من افتخاری است که به تیم والیبال شهرم خدمت کنم، ریسک نکردم

به گزارش مجله بیزبینگ، شهنازی، سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: خیلی ها معتقدند که قبول مسئولیت تیم شهرداری ارومیه در این شرایط یک ریسک بزرگ است ولی برای من افتخاری است که به تیم شهرم خدمت کنم.

شهنازی: برای من افتخاری است که به تیم والیبال شهرم خدمت کنم، ریسک نکردم

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال شهرداری ارومیه، چهارشنبه شب در هفته هفتم لیگ برتر و در سالن شهید اقدمی تبریز مقابل میزبان خود شهرداری تبریز با نتیجه 3 بر صفر بازنده شد. ششمین شکست متوالی شهرداری ارومیه در حالی رقم خورد که این تیم هنوز موفق به کسب پیروزی در فصل جاری نشده و رکورددار شکست 3 بر صفر در لیگ برتر است.

نتایج ضعیف تیم شهرداری ارومیه باعث شد تا سرمربی این تیم از سمت خود برکنار گردد.

عصر جمعه اما ناصر شهنازی که سابقه راهنمایی تیم پگاه ارومیه را نیز در کارنامه خود دارد به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد.

شهنازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: من اهل ارومیه هستم و این شهر زحمات زیادی برای من کشیده است. به همین خاطر به ارومیه احساس دین می کنم.

او ادامه داد: اوضاع تیم بحرانی است ولی باید همه دست به دست هم دهیم تا تیم پایتخت والیبال ایران از این شرایط خارج گردد. خیلی ها معتقدند که قبول مسئولیت تیم شهرداری ارومیه در این شرایط یک ریسک بزرگ است ولی برای من افتخاری است که به تیم شهرم خدمت کنم.

شهنازی توضیح داد: من مطمئن هستم با وجود تماشاگرانی که ارتباط نزدیکی با آنها دارم، حمایت باشگاه و کوشش بازیکنان بتوانیم از شرایط موجود خارج شویم و تیم به چیزی که لیاقت آن را دارد برسد.

وی در خاتمه گفت: تا نیم فصل، تغییری در کادر فنی و بازیکنان نداریم. امیدوارم با همین ترکیب به موفقیت و نتایج دلخواه برسیم و تغییری در تیم ایجاد نکنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 56

به "شهنازی: برای من افتخاری است که به تیم والیبال شهرم خدمت کنم، ریسک نکردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: برای من افتخاری است که به تیم والیبال شهرم خدمت کنم، ریسک نکردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید