طرح جدید برای ادامه کار استانداران بازنشسته مطرح می گردد

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، هادی قوامی بعدازظهر پنج شنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی اظهار کرد: هفته آینده مصوبه ای در مجلس خواهیم داشت که بر اساس آن محمدرضا خباز به عنوان استاندار خراسان شمالی باقی خواهد ماند.

طرح جدید برای ادامه کار استانداران بازنشسته مطرح می گردد

قوامی اضافه نمود: در حال حاضر حضور خباز به عنوان استاندار خراسان شمالی تمدید شده و مجلس برای ماندن استانداران بازنشسته و باتجربه در حال پیگیری است.

وی در ادامه به مسائل اقتصادی و اشتغالزایی روستایی اشاره و توضیح داد: چنانچه مسئله اشتغالزایی در کشور رفع گردد، مسائل اقتصادی نیز کاهش پیدا می نماید، از این رو لازمه آن برنامه ریزی و پایبندی به وعده ها است.

نماینده مردم اسفراین بیان نمود: یکی از مهم ترین طرح هایی که می تواند مسائل اقتصادی خراسان شمالی را رفع کند، طرح توسعه پتروشیمی است که با راه اندازی آن علاوه بر صادرات و ارزآوری، تعدادی زیادی از نیروهای بومی مشغول به کار می شوند.

قوامی در ادامه به مسائل بانکی سرمایه گذاران اشاره نمود و گفت: معطلی در بانک ها برای دریافت تسهیلات در نیمه کار یکی از دغدغه های سرمایه گذاران است، نباید به گونه عمل کرد که سرمایه گذار چند ماه از وقت خود را در بانک بگذراند.

وی همچنین با اشاره به طرح های نیمه کاره در خراسان شمالی، بیان کرد: طرح هایی که قابلیت ادامه دادن را ندارند باید کنار گذاشت چرا که علاوه بر فرسودگی وقت را هدر می دهد، بنابراین باید بر روی طرح های توسعه ای تمرکز کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 35

به "طرح جدید برای ادامه کار استانداران بازنشسته مطرح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جدید برای ادامه کار استانداران بازنشسته مطرح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید