فوتبال دنیا، روبرتو مانچینی:لهستان در لواندوفسکی خلاصه نمی گردد، لیگ ملت های اروپا به بازی های دوستانه ارزش داد

به گزارش مجله بیزبینگ، فوتبال دنیا - روبرتو مانچینی به حمایت از رقابت های لیگ ملت های اروپا پرداخت.

فوتبال دنیا، روبرتو مانچینی:لهستان در لواندوفسکی خلاصه نمی گردد، لیگ ملت های اروپا به بازی های دوستانه ارزش داد

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لهستان در رقابت های لیگ ملت های اروپا به دفاع از این رقابت ها پرداخت.

سرمربی تیم ملی ایتالیا ابتدا درباره تیمش گفت: این ماجراجویی در ماه می شروع شد و قرار بر این است که تیم را برای یورو 2020 آماده کنیم. وقتی کار را شروع کردیم، می خواستیم تیم را بازسازی کنیم و نتایج خوبی در لیگ ملت ها کسب کنیم.با 5 بازی نمی توان یک تیم جدید ساخت. وقتی تیمی بزرگ تشکیل دهید، آماده شدن برای یورو 2020 کار سختی نخواهد بود.لیگ ملت های اروپا شکل گرفت تا به بازی های دوستانه ارزش بیشتری بدهد. به نظرم لازم نیست از این موضوع یک درام بسازیم.

او در ادامه اضافه نمود: لهستان را به خوبی بررسی نموده ایم و نقاط ضعف و قدرتش را می شناسیم. این تیم در لواندوفسکی و بلاژیکوفسکی خلاصه نمی گردد و از طرفی نباید با نتایج جام جهانی 2018 مورد قضاوت قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 29

به "فوتبال دنیا، روبرتو مانچینی:لهستان در لواندوفسکی خلاصه نمی گردد، لیگ ملت های اروپا به بازی های دوستانه ارزش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، روبرتو مانچینی:لهستان در لواندوفسکی خلاصه نمی گردد، لیگ ملت های اروپا به بازی های دوستانه ارزش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید