لیگ برتر ایران، هفتمین مقصد گوچی

به گزارش مجله بیزبینگ، رضا قوچان نژاد در حالی مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته که در چهار بازی اخیر آپوئل نیمکت نشین بوده است.

لیگ برتر ایران، هفتمین مقصد گوچی

نکته ویژه در مورد رضا قوچان نژاد، تجربه و سابقه بازیگری او در اروپاست که تاکنون در چهار لیگ قاره سبز به میدان رفته و اگر پرسپولیسی شود، لیگ برتر ایران هفتمین لیگی است که در آن بازی خواهد نمود. او در دو مقطع مختلف در چهار تیم هلندی، دو تیم بلژیکی، چمپیونشیپ انگلیس و لیگ قبرس بازی نموده اما بهترین دوران بازیگری اش مربوط به فصل 2017-2016 است که 20 گل برای هیرنفین به ثمر رساند.

آپوئل صدرنشین فعلی لیگ دسته اول قبرس دهمین تیم دوران بازیگری گوچی است و قبرس چهارمین لیگ اروپایی که این مهاجم چپ پا در آن بازی می نماید. البته قوچان نژاد در دو مقطع کوتاه در لیگ کویت و قطر هم بازی کرد اما دوباره به اروپا برگشت .گوچی که سه فصل پیش به هیرنفین در هلند برگشته بود و بازیکن اصلی این تیم به حساب می آمد، حالا در آپوئل شرایط جالبی ندارد.

او در این فصل کلا در 10 مسابقه لیگ قبرس به میدان رفته و 738 دقیقه بازی نموده است. از این تعداد بازی او 8 بار در ترکیب اصلی بوده و دو بار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته که حاصل این بازی ها 2 گل بوده است. آخرین بازی گوچی در لیگ قبرس به بازی برابر آ.ا.گ کارناکار در هفته دهم برمی شود که در دقیقه 13 بجای دلاتوره به زمین رفت و بازی های بعد از آن برابر آپولون، نیاسالامیس، آمونیا نیکوزیا و ارمیس را از روی نیمکت تماشا نموده است. گوچی یک بازی 90 دقیقه ای در جام حذفی و یک بازی 90 دقیقه ای در سوپرجام قبرس داشته و هر دو هم بدون گل. در سه بازی اروپایی آپوئل هم او 167 دقیقه در میدان بوده که 2 بار از روی نیمکت به ترکیب تیم اضافه شده است.

سرنوشت رضا قوچان نژاد در آپوئل زمانی تغییر کرد که جورجس کاستی این تیم را ترک کرد. این مربی 46 ساله یونانی همانی بود که گوچی را به لیگ قبرس برد اما جانشین ایتالیایی اش یعنی پائولو ترامزانی انگار اعتقادی به این گلزن ایرانی ندارد که در هفته های اخیر او را روی نیمکت نشانده است. آپوئل هم البته بدون او خوب نتیجه گرفته و با 32 امتیاز از 14 بازی، صدرنشین است و شاید ترامزانی 48 ساله به همین دلیل نیازی به حضور گوچی در زمین نمی بیند.

این بازی نکردن را شاید خیلی ها بهانه نمایند برای انتقاد از پرسپولیسی ها که حالا خواستار گوچی شده اند اما یادمان نرود او همان مهاجمی است که در دو فصل حضورش در هیرنفین، 29 گل زد و البته هنوز به پاسخی برای این پرسش نرسیده ایم که چرا هلندی ها به او پیشنهاد تمدید قرارداد ندادند.

2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 79

به "لیگ برتر ایران، هفتمین مقصد گوچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر ایران، هفتمین مقصد گوچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید