گالری پرشه با همت گروهی از جوانان دایر شد

به گزارش مجله بیزبینگ، گروهی از دانشجویان دختر رشته مهندسی در سال فراوری ملی با عرضه کالاهای ایرانی در گالری پرشه دستاوردهای خود را در حوزه طراحی لباس و زیورآلات به نمایش گذاشتند.

گالری پرشه با همت گروهی از جوانان دایر شد

به گزارش خبرنگاران، حدود 20 نفر از هنرمندان عرصه طراحی لباس و زیورآلات عصر امروز با حضور در گالری پرشه دستاوردهای خود را در معرض دید عموم علاقه مندان قرار دادند.

شبنم اداک از برپاکنندگان این گالری گفت: ما گروهی از دانشجویان مهندسی رشته های مختلف هستیم که با توجه سابقه آشنایی مان از دوره دبیرستان درصدد آن برآمدیم تا با ایجاد فراوریاتی در عرصه های مختلف به کارآفرینی و اشتغال زایی بپردازیم. ماحصل کوشش یک ساله ما امروز در این گالری به نمایش درآمده است.

در حاشیه این افتتاحیه سجاد خالقی از سازندگان زیورآلات با تاکید بر اینکه در بحث ساخت زیورآلات متأسفانه در جامعه ما هیچ ژورنال تخصصی و بروزی وجود ندارد، گفت: مسئولیت پذیری در این زمینه نیز یکی از کلیدهای اساسی کسانی در بحث فراوریات بویژه فراوری زیورآلات پیروز هستند که بتوانند ضمن اعتماد به نفس بالا و اغنای مشتری، از مسئولیت پذیری بالایی برخوردار باشند. متأسفانه بسیاری از کسانی که در جامعه ما مسئولیت می پذیرند پایبند مسئولیت هایشان نیستند. من فکر می کنم رمز پیروزیت کاری در هر زمینه ای آن است که ما بتوانیم اعتماد مشتری را جلب کنیم و برای این کار در درجه اول رفاقت با مشتری مطرح است. باید به او مشاوره داد تا او با بینش و دانش نسبی آماده خرید باشد.

ارمغان کشاورز میرزا محمدی با برپایی گالری پرشه در شهرک غرب درصدد است این حرفه را مورد حمایت قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 107

به "گالری پرشه با همت گروهی از جوانان دایر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالری پرشه با همت گروهی از جوانان دایر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید