گردشگری زیارت الگوی موفق گردشگری در کشور است

به گزارش مجله بیزبینگ، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: گردشگری زیارت محرک معرفی ظرفیت های کشور است.

گردشگری زیارت الگوی موفق گردشگری در کشور است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، ولی تیموری معاون گردشگری کشور که به شیراز سفر نموده است، با بیان این مطلب اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری پارس دارای پیشینه قدیمی بوده و پس از سال ها در سال گذشته مجدد شروع به کار نموده است.

او اضافه نمود: دهمین نمایشگاه گردشگری پارس با رویکرد گردشگری سلامت و گردشگری مذهبی از 21 آذر در محل نمایشگاه بین المللی شیراز با حضور فعالان گردشگری داخلی و خارجی برگزار شده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص رویکرد گردشگری زیارت ابراز کرد: موضوع معرفی جاذبه های و پتانسیل های گردشگری استان ها اهمیت بسیاری دارد که در این راستا گردشگری مذهبی در این صنعت پیشرو است.

تیموری با بیان اینکه هراستان جامعه هدف خود را دارا است، مطرح نمود: گردشگری زیارت یکی از پتانسیل های خوب کشور است و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان متولی اصلی گردشگری زیارت شناخته شده است.

تیموری اعلام نمود: باتوجه به برنامه هایی که سازمان در این حوزه دارد، شهرهای هدف از جمله استان فارس، شهر شیراز در اولویت برنامه ها هستند.

او با اشاره به تدوین و تجهیز زیرساخت های مربوط به گردشگری زیارت، توضیح داد: موضوع گردشگری زیارت در اولویت های برنامه ششم توسعه سازمان قرار گرفته است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد:گردشگری زیارت در ایران الگوی موفقی در حوزه گردشگری کشور است که می تواند ظرفیت های دیگر را معرفی کند، به واسطه حضور گردشگرانی که برای زیارت به کشور وارد می شوند با ظرفیت های تفریحی،طبیعی و سلامت نیز آشنا می شوند.

او با اشاره به اهمیت گردشگری زیارت اعلام نمود: گردشگری زیارت محرک در معرفی ظرفیت های کشور است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 72

به "گردشگری زیارت الگوی موفق گردشگری در کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری زیارت الگوی موفق گردشگری در کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید