با آبشارهای پارک ملی Khao Yai آشنا شوید

به گزارش مجله بیزبینگ، در پارک ملی Khao Yai شش آبشار زیبا برای بازدید وجود دارد. هر کدام از این آبشارها در اندازه و ویژگی‌های ظاهری متفاوت می‌باشند. این آبشارها به دلیل زیبایی که دارند توانسته‌اند گردشگران بسیار زیادی را به سوی خود جذب کنند. در اطراف این آبشارها امکاناتی نیز وجود دارد که در این مقاله آن‌ها را هم معرفی کرده‌ایم.

با آبشارهای پارک ملی Khao Yai آشنا شوید

در این پارک شش آبشار وجود دارد که آبشارهای Namtok Mai Plon و Namtok Haew Sai امکانات کمی نسبت به بقیه دارند.

آبشار کانگ کئا (Kong Kaeo)، واقعا در فصول بارانی سال دوست داشتنی است. اگر حدود 100 متر از مرکز راهنمایی گردشگری پیاده روی کنید به آن جا می رسید. به بازدید کنندگان اجازه می دهند که حتی در حوضچه زیر  آبشار شنا هم بکنند.

آبشار "فاکوئای مای (PhaKluai Mai)، اندازه متوسطی داشته و به دو قسمت مختلف تقسیم می‌گردد که در انتهای مسیر با هم ادغام می شوند. این آبشار هم با پای پیاده و هم با ماشین در دسترس است.

آبشار  هه سوات (Haew Suwat)، از آبشار های معروف پارک است و حدود 20 متر ارتفاع دارد. 3 کیلومتر با آبشار PhaKluai Mai فاصله دارد و در فصول سرد و بارانی سال در این آبشار باید احتیاط کرد.

آبشار هه نارک Haew Narok، بزرگترین و بلندترین آبشار پارک است و  3 قسمت دارد. قسمت اول حدود 60 متر ارتفاع دارد و آب آبشار از این قسمت ها به قسمت های دوم و سوم سرازیر می شوند. به صورت کلی و روی هم ارتفاع این قسمت ها 150 متر می‌شود. از آن جایی که در  نزدیکی این آبشار اکثرا فیل های وحشی تردد می کنند ممکن است حوادثی هم رخ دهد؛ گاه و بی گاه شاهد سقوط فیل های وحشی خواهیم بود. برای بازدید از جاذبه‌های طبیعی این پارک با تور ارزان تایلند همراه شوید.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 576

به "با آبشارهای پارک ملی Khao Yai آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با آبشارهای پارک ملی Khao Yai آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید