سفری به دو مقصد پرطرفدار در قاره کهن

به گزارش مجله بیزبینگ، با شروع سال جدید و شروع تعطیلات نوروزی فرصت بسیار مناسبی به وجود می آید تا خستگی یک سال گذشته را از تن بیرون کنیم و برای این کار روش های متفاوتی وجود دارد اما بهترین و محبوبترین راه برای دوری از روزمرگی و برطرف خستگی مسافرت است. اما قبل از هر کاری بدست آوردن اطلاعات از جاذبه های گردشگری، هتل ها، آداب و رسوم، فرهنگ ها و ... می تواند در برخورداری از یک سفر عالی یاری زیادی کند. به همین دلیل در این بخش به دنبال ارائه اطلاعات و مطالبی مفید در دو مقصد پرطرفدار میان ایرانیان هستیم.

سفری به دو مقصد پرطرفدار در قاره کهن

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر توریستی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کشور لبخندها، تایلند

تایلند محبوب ترین مقصد توریستی در جنوب شرقی آسیا می باشد و به همین دلیل است که تقریبا هر چیزی را می توانید در آن پیدا کنید، از سواحل کریستالی آبی و جنگل های انبوه گرفته تا غذای های عالی و خانه های ساحلی ارزان قیمت و بعضی از بهترین هتل های لوکس جهان.

در این کشور هر چیزی برای هر سلیقه و بودجه ای وجود دارد. تایلند به عنوان تنها کشور جنوب شرقی آسیا که هرگز مورد استعمار قرار نگرفت، با مکان های فرهنگی و تاریخی باورنکردنی از جمله ویرانه هایی که صدها سال قدمت دارند، تزئین شده است.

باغ گل رز بانکوک

در مساحتی حدود 750 کیلومتر مربع و در 30 کیلومتری بانکوک باغ گل رز بسیار زیبا و شگفت انگیزی وجود دارد که از بزرگترین باغ های گل رز جهان به شمار می رود. علاوه بر گل رزهای زیبا و رنگارنگ در این باغ، بیش از 200 نوع گل دیگر از جمله کوکب و میخک و نیلوفر وجود دارد که عطر و بوی بی نظیر این گل ها حتی تا فاصله دور به مشام می رسد. وجود دریاچه ای زیبا در کنار این باغ جلوه و زیبایی این محل را دو چندان نموده است.

جزیره فی فی پوکت

در 48 کیلومتری جزیره پوکت، جزایره 6 گانه بسیار زیبای فی فی وجود دارد. صخره هایی از جنس آهک این جزیره را در برگرفته است. ساحل های شنی جذاب و غارهای شگفت انگیز نیز از دیگر جاهای دیدنی این منطقه می باشد. جزایر شش گانه فی فی که به زیبا ترین جزیره های گرمسیری جهان شهرت دارند، دو جزیره اصلی را دربر دارد که یکی از آن ها خالی از سکنه بوده و به نام فی فی شهرت دارد و در دیگری مسلمانان جنوب تایلند زندگی می نمایند.

پارک ملی خائو سوک

پارک ملی خائو سوک (Khao Sok) با بزرگترین وسعت جنگل های بکر در تایلند، یک مکان دیدنی برای افرادی است که می خواهند خود را در زیبایی طبیعی تایلند غرق نمایند. بقایایی از جنگل های بارانی باستانی در سراسر پارک کشیده شده است که توسط رشته کوه های آهکی چشمگیر شکافته شده اند. بیش از 5 درصد از گونه های جانوری جهان را می توان در این پارک ملی دوست داشتنی مشاهده کرد. پارک ملی خائو سوک (Khao Sok) همچنین دارای شگفتی هایی تشکیل شده از مسیرهای خاکی، آبشارهای بلند و دریاچه زیبا است.

موارد ذکر شده تنها 3 تا از دیدنی های تایلند هستند که با تور تایلند می توان سفری خاطره انگیز را در کشور لبخندها تجربه کرد.

مدرنترین شهر خاورمیانه، دبی

دبی بزرگترین شهر در کشور امارات است و در جنوب ایران و در پیرامون خلیج فارس و در شبه جزیره عربستان واقع شده است. به علت موقعیت جغرافیایی که دبی در آن واقع شده است، این شهر را به یک بندر مهمی در قرن بیستم تبدیل نموده است. زبان رسمی مردم این شهر، عربی است ولی به زبان انگلیسی صحبت کردن نیز میان مردم این شهر رواج پیدا نموده به صورتی که به زبان اولیه این شهر تبدیل شده است . دبی شهری پیشرفته و مدرن است مناطق دیدنی دبی در میان گردشگران از محبوبیت زیادی برخوردار است به همین دلیل تور دبی متقاضیان بسیار زیادی دارد و در ادامه به تعدادی از جاذبه های گردشگری دبی اشاره شده است.

برج خلیفه دبی

برج خلیفه دبی(Burj Khalifa) در میان انواع جاهای دیدنی دبی، بلندترین و آسمان خراش ترین برج جهان است. این برج با ارتفاع 829.8 متر و در 160 طبقه در سال 2010 به بهره برداری رسید. بالا رفتن از آسانسور با بالاترین سرعت ممکن و تماشای بیابان از یک سو و از سوی دیگر اقیانوس از افراز این برج بسیار هیجان انگیز است. حتی در شب نیز بازدید از این برج با وجود چشم اندازهای روشن دبی بسیار لذت بخش است. معماری این آسمان خراش دربردارنده عناصر فرهنگی و تاریخی ویژه از جمله مناره های مارپیچ است.

پارک الممزر دبی

پارک الممزر دبی یکی از بهترین و محبوب ترین پارکهای این شهر برای تفریح کردن است. این پارک در 5 کیلومتری بندر حمریا و در خلیج کوچکی در روبه روی شارجه واقع شده است. مساحت این پارک نزدیک به 160 هکتار بوده و انواع گونه های گیاهی و درخت های فراوان از جمله درخت نارگیل را در خود جای داده است. وجود 5 ساحل محبوب و امکانات رفاهی فراوان جذابیت این پارک را دوچندان نموده است

انواع مراکز خرید، پارک های آبی و محله های قدیمی نیز از جاذبه های گردشگری این شهر مدرن هستند که سفری عالی را برای گردشگران رقم میزنند.

دو کشور تایلند و امارات دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی هستند که برای بازدید و گشت و گذار در آنها نیازمند بهترین تورهای مسافرتی به دبی، بانکوک، پاتایا و پوکت می باشید. الفبای سفر در کوشش است تا بهترین لحظات را برای شما رقم بزند. پس کافیست به وبسایت آژانس الفبای سفر مراجعه کنید و سفر خود را شروع نمائید.

جهت مشاوره با کارشناسان گردشگری الفبای سفر، می توانید با شماره 0214935 تماس بگیرید.

منبع: همگردی
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 710

به "سفری به دو مقصد پرطرفدار در قاره کهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری به دو مقصد پرطرفدار در قاره کهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید