اعزام تیم کشتی فرنگی جوانان خراسان شمالی به مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس هیئت کشتی خراسان شمالی از اعزام تیم کشتی فرنگی جوانان استان به مسابقات قهرمانی کشور در تهران خبر داد.

اعزام تیم کشتی فرنگی جوانان خراسان شمالی به مسابقات قهرمانی کشور

ولی ضیغمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم کشتی فرنگی جوانان خراسان شمالی ساعت 20 دیشب برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به تهران اعزام شدند.

ضیغمی تعداد ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات را حدود 350 نفر اظهار داشت و گفت: در این مسابقات، تیم هایی از 31 استان کشور و ورزشکارانی که دارای سهمیه خاص آسیایی و جهانی هستند، شرکت می کنند.

وی به زمان برگزاری این مسابقات اشاره کرد و اضافه کرد: این مسابقات، چهارم بهمن ماه آغاز می شود و تا ششم نیز ادامه دارد.

رئیس هیئت کشتی خراسان شمالی به افراد اعزام شده به این دوره از مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: در وزن 55 کیلوگرم محمدامین روشنی، وزن 60 کیلوگرم علی غلامی، وزن 63 کیلوگرم ابوالفضل پزشک، وزن 67 کیلو گرم مهدی علی پور، وزن 72 کیلوگرم مشخص محمدی، وزن 77 کیلوگرم وحید شادکام، وزن 82 کیلوگرم سینا ملازاده، وزن 87 کیلوگرم امیر محمدزاده، وزن 97 کیلوگرم محمد یونسی و در وزن 130 کیلوگرم علی محمدنژاد به همراه دو مربی و یک سرپرست به این مسابقات اعزام می شوند.

مقام سوم خراسان شمالی در کشتی آلیش

رئیس هیئت کشتی خراسان شمالی همچنین گفت: کشتی گیران خراسان شمالی توانستند در مسابقات لیگ کشور به رتبه سوم دست یابند.

وی اضافه کرد: در این مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد، 12 کشتی گیر، دو مربی، یک سرپرست و چهار داور از خراسان شمالی حضور داشتند. در نهایت نیز تیم تهران مقام نخست، مازندران مقام دوم و خراسان شمالی مقام سوم را کسب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2055

به "اعزام تیم کشتی فرنگی جوانان خراسان شمالی به مسابقات قهرمانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم کشتی فرنگی جوانان خراسان شمالی به مسابقات قهرمانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید