افزوده شدن فناوری واقعیت مجازی به شبیه ساز پرواز مایکروسافت

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، مایکروسافت در اوائل امسال میلادی از عرضه شبیه ساز پرواز جدید خود برای استفاده در ویندوز ده و کنسول بازی ایکس باکس خبر داده بود. برنامه یادشده مبتنی بر استفاده از تصاویر هوایی نقشه های جستجوگر بینگ مایکروسافت بادقت و وضوح بسیار بالاست.

افزوده شدن فناوری واقعیت مجازی به شبیه ساز پرواز مایکروسافت

همچنین مایکروسافت در شبیه ساز پرواز جدید خود از فناوری هوش مصنوعی جدیدی استفاده می نماید که حس سه بعدی بودن نقشه ها و تصاویر را در کاربر القا می نماید. این شرکت برای افزایش دقت هوش مصنوعی خود از تصاویر و اطلاعات ذخیره شده در سرویس کلود آزور استفاده نموده است.

مایکروسافت مدعی است این شبیه ساز پرواز تا بدان حد دقیق است که می توان از آن برای تعلیم و آموزش واقعی پرواز با هواپیما بهره گرفت، زیرا در طراحی آن تمامی قواعد پرواز واقعی اعمال شده است. افزوده شدن دقیق جاده ها، رودخانه ها و حتی جاده ها به نقشه های شبیه ساز یادشده هم از جمله دیگر مزایای آن محسوب می گردد.

به گفته این شرکت با استفاده از شبیه ساز پرواز مایکروسافت می توان نقشه کل دنیا را از بالا مشاهده کرد و از آن برای آموزش جغرافیا نیز بهره گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 468

به "افزوده شدن فناوری واقعیت مجازی به شبیه ساز پرواز مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزوده شدن فناوری واقعیت مجازی به شبیه ساز پرواز مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید