تور سنگاپور ارزان: گشت و گذار در سنگاپور

به گزارش مجله بیزبینگ، سنگاپور را بگردیم

سنگاپور یکی از کشورهای زیبا و پرجاذبه آسیا برای گردشگران محسوب می گردد و مقصدی ایده آل برای افرادی است که می خواهند در کنار خانواده خود اوقات خوبی را در تعطیلات بگذرانند. خبرنگاران پیشنهادهایی را برای سفر به این کشور زیبا پیشنهاد می دهد:

تور سنگاپور ارزان: گشت و گذار در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

  • جزیره سنتوسا (سنتوزا Island)

پیشنهاد ما به شما در سنگاپور، فرار از ازدحام شهری و رفتن به سواحل زیبای جزیره سانتوسا است. در این بخش یک منطقه به نام بندر عجایب گمشده (Port of Lost Wonder) وجود دارد که محلی ایده آل برای بازی بچه ها بوده و تفریحات و تفریح های بچه هاه جذابی در آن طراحی شده است. در کنار این تفریحات، بزرگسالان می توانند از ساحل، آفتاب و دریا و رستوران ها و کافه های این منطقه استفاده نمایند. اگر سن بچه ها شما بیشتر از حد نوجوانی است می توانید به لژ اسکای لاین (Skyline Luge) یا آی فلای (iFly) رفته و پرش با چتر نجات از هواپیما را تجربه کنید. این تفریحات همگی در جزیره سانتوسا قرار دارند.

  • تماشای باغ های ساحلی

پس از سپری کردن صبح در ساحل بهتر است تنوعی در محیط اطراف خود ایجاد نموده و به به باغ های ساحلی موسوم به (Gardens by the Bay) بروید. این پارک زیبا و دیدنی با تمامی تجربیات پیشین شما متفاوت خواهد بود و شما در آن مجموعه ای استثنائی از انواع گیاهان، درختان میوه، درختان فوق العاده و عجیب، برج های سبز؛ منطقه ها حفاظت شده، گلخانه های مدرن و حجم گیج نماینده ای از انواع گل ها و گیاهان رو به رو خواهید شد که بسیاری از آن ها واقعا نایاب هستند. در ادامه برای صرف غذا به رستوران درختی (Supertree) رفته و از غذاهای آن لذت ببرید. غذاهای این رستوران دارای گواهی ذبح اسلامی و حلال بوده و یکی از برترین کافی شاپ های سنگاپور نیز در این محل واقع شده است. به شما پیشنهاد می کنیم در این کافی شاپ حتما (kaya) یا همان مربای مشهور نارگیل را که با نان تست سرو می گردد؛ امتحان نموده و یا در صورت تمایل سری به رستوران (Oriental Western and Bistro) زده و از محیط محبت آمیز و غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید.

  • چرخ و فلک سنگاپور

خود و خانواده تان را به ضیافت نمایی دیدنی از سنگاپور و منطقه ها اطراف آن از بالای بلندترین چرخ و فلک دنیا ببرید. این چرخ و فلک با دارا بودن ارتفاع 165 متر، نمای 360 درجه از شهر، سواحل اطراف و دیدنی های طبیعی منطقه ارائه می دهد. در روزهای آفتابی حتی بخش هایی از خاک مالزی و اندونزی نیز از بالای آن دیده می گردد.

  • کافه پی اس (S Cafe)

پس از بازدید و سوار شدن به چرخ و فلک، برای ناهار خود را میهمان غذاهای مختلف اروپایی و آسیایی در کافه پی اس کنید. در این محل یک فضای بازی نیز برای بچه ها وجود دارد که پس از غذا خوردن می توانند در آن به بازی مشغول شده و شما از استیک یا ماهی و سیب زمینی سرخ نموده خود لذت ببرید. از خوردن دسر در این کافه غافل نشده و خود و خانواده تان را برای خوردن دسرهای مشهور سنگاپوری یعنی پودینگ خرما آماده کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1965

به "تور سنگاپور ارزان: گشت و گذار در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: گشت و گذار در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید