انواع سایه ابروهای موقت و دائم

به گزارش مجله بیزبینگ، انگیزه - آرایش و زیبایی - سایه ابرو به سایه های ماتی گفته می گردد که خانم ها برای پهن تر نشان دادن ابرو، فرم دادن به آنها و جذاب شدن چهره شان از آن استفاده می نمایند و رنگ آنها باید متناسب با رنگ ابروی شخص، انتخاب گردد. خانم هایی که ابروهای مشکی دارند، بهتر است از سایه هایی به رنگ قهوه ای تیره استفاده نمایند. در واقع سایه ابرو جایگزین مدادهای ابرو است و دیگر نیازی نیست از مداد ابرو بهره ببرید. این سایه ها با برس مخصوص ابرو روی ابروها زده می گردد.

انواع سایه ابروهای موقت و دائم

با ما همراه باشید و درباره ژینو بیشتر بدانید.

انواع سایه ابرو موقت و دائم

سایه ها به دو روش دائمی و موقت روی ابرو زده می شوند.

1- سایه دائمی ابرو

سایه دائمی ابروها برای پر پشت نشان دادن ابروها استفاده می گردد. در این روش کل سطح ابروها یکسان و یکدست تاتو می شوند. سایه زدن دائمی ابروها با رنگی کم رنگ تر از تاتوهای معمولی صورت می گیرد و موجب پرتر نشان دادن ابرو می گردد. این سایه با متد میکروپیگمنتیشن انجام می گردد.

  • در این روش رنگ های خاصی به پوست تزریق می گردد.
  • سایه در جای خالی ابرو مخصوصا تاج و دم زیاد استفاده می گردد.
  • رنگی که داخل ابروی طبیعی تزریق می گردد، دو درجه از ابروی خود فرد تیره تر کار می گردد.
  • سایه زدن را به روش میکروپیگمنتیشن یا میکروبلدینگ انجام دهید.
  • قبل از آغاز سایه زدن دائمی ابرو ها از مواد شیرین بهره ببرید.
  • می توانید نیم ساعت قبل از سایه زدن دائمی ابروهای خود از قرص ژلوفن بهره ببرید.

روش های پاک کردن سایه ابرو دائمی

1- پاک کردن سایه ابرو با لیرز

یکی از بهترین روش های پاک کردن سایه ابرو، لیزر است. تعداد جلسات لیزر بستگی به جوهر استفاده شده در سایه ابرو دارد. البته جوهر های قدیمی دیرتر از جوهر های جدید پاک می شوند. پاک کردن سایه ها با لیزر در هر جلسه هزینه زیادی دارد.

2- پاک کردن سایه ابرو با کرم پاک نماینده

علاوه بر روش بالا امروزه برای پاک کردن سایه ابرو، کرم های پاک نماینده مخصوص پاک کردن سایه ابرو وارد بازار شده است. با یاری این کرم ها می توانید در مدت زمان کوتاهی سایه ابرو خود را از بین ببرید.

3- آب نمک برای پاک کردن سایه

راحت ترین و به صرفه ترین روش برای از بین بردن سایه ابرو دائمی، آب نمک است. آب نمک روشی بدون خطر برای پاک کردن سایه ابرو است که تاثیر بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد. پس با به کار گیری این روش بدون هزینه و خیلی آسان سایه های ابرو های خود را محو کنید.

2- سایه موقت ابرو

اگر ابروهای کم پشتی دارید، از یک مداد یا سایه ابرو بسیار محو برای پر کردن نقاط خالی بهره ببرید. هیچ وقت از یک مداد نوک تیز و پررنگ برای کشیدن ابرو استفاده نکنید.

آموزش سایه زدن ابرو

یک برس مخصوص ابرو یا مژه را به خط چشم و یا سایه چشمی که یک یا دو درجه از رنگ ابرویتان تیره تر است، آغشته کنید و ابرو را با آن برس بزنید.

تفاوت سایه ابرو با هاشور ابرو

سایه ابرو با هاشور ابرو متفاوت است. درست است که هر دو برای فرم دادن به ابرو و پهن تر شدن یا طبیعی جلوه دادن آن استفاده می شوند. اما سایه ابرو عین سایه ابرویی است که در آرایش چهره و ابرو کشیده می گردد ولی هاشور ابرو خط هایی مویی مانند هستند که به جای موها در پوست ابرو ها کشیده شده و قسمت های کم مو و بی مو ابرو را پر پشت نشان می دهد. در واقع هاشور یک نوع تتو محسوب می گردد با این تفاوت که هاشور را به شکل تارهای طبیعی ابرو تتو می نمایند. برای همین است که هاشور خیلی طبیعی تر از تتو یا همان سایه دائمی به نظر می آید.

بیشتر بدانید: استنسیل ابرو چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

فواید سایه زدن ابرو

  • برخی از خانم ها و آقایان از ابتلا به بیماری به نام آلوپسی، رنج می برند که باعث ریزش موهای بدن، از جمله موهای ابرو می گردد. تتو می تواند به وسیله رنگ و شکل مناسب، برای بازگرداندن حالت طبیعی ابروهای این بیماران، به آنها یاری نموده و ریزش ابروها را پنهان کند.
  • یکی دیگر از مزایای تتوی ابرو این است که باعث کوتاه شدن مدت زمان آرایش کردنتان می گردد. تتوی ابرو به طور کل زحمت این بخش از آرایش را به دوش می کشد و دیگر نیازی نیست برای آن وقت بگذارید.

مضرات سایه زدن ابرو

تمام کسانی که تتو انجام داده اند، به این موضوع معترفند که تتو، یک عمل دردناک است. انجام تتو بر روی پوست ظریف و حساس چشم، می تواند فرایند دردناکی باشد. با این حال، قسمت بالای ابرو، منطقه ای کوچک است و عمل تتو سریع انجام می گردد و دردش هم در مدت زمان کوتاهی رفع می گردد.

نکات مهم برای سایه زدن ابرو

  • بهتر است رنگ سایه ابرو یک یا دو درجه از رنگ موهایتان روشن تر باشد. معمولا رنگ قهوه ای برای این کار مناسب است.
  • هر چه رنگ ابرو تیره تر باشد، ماندگاری آن بیشتر است، ولی اگر با رنگ موهایتان تناسب نداشته باشد، غیر طبیعی دیده خواهد شد.
  • ماندگاری سایه ابرو دائمی از هر شخص به شخص دیگر متفاوت است، ولی به طور متوسط، ماندگاری سایه ابرو بین شش ماه تا یک سال است و به پوست و شرایط فیزیکی هر شخص بستگی دارد.
  • در دوران بارداری و شیردهی از سایه دائمی زدن ابرو ها خودداری نمایید.
  • به یاد داشته باشید که اگر بیماریی از جمله دیابت و … دارید، قبل از تاتو ابرو حتما به آرایشگر خود اطلاع دهید.
  • در دوران قاعدگی و بالا بودن فشار خون از سایه ابرو دائمی خودداری کنید.
منبع: مجله انگیزه
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1237

به "انواع سایه ابروهای موقت و دائم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع سایه ابروهای موقت و دائم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید