انوری: طبق قانون دیدار داماش - پرسپولیس باید 24 ساعت بعد برگزار می شد، 2 ساعت قبل از بازی به اندازه 400 تماشاگر جا بود

به گزارش مجله بیزبینگ، مهدی انوری، ناظر فدراسیون فوتبال در دیدار نهایی جام حذفی گفت: اگر در برگزاری بازی یک ساعت و نیم تأخیر بیفتد طبق قانون مسابقه باید 24 ساعت بعد برگزار گردد.

انوری: طبق قانون دیدار داماش - پرسپولیس باید 24 ساعت بعد برگزار می شد، 2 ساعت قبل از بازی به اندازه 400 تماشاگر جا بود

به گزارش خبرنگاران، مهدی انوری در گفت وگو با شبکه خبر درباره نحوه برگزاری بازی داماش - پرسپولیس گفت: تمام شرایط آماده بود که بازی رأس ساعت 21 انجام گردد. حتی تیم ها برای گرم کردن هم به داخل زمین آمده بودند. در همین زمان مدیرعامل باشگاه داماش گیلانیان گفت به دلیل اینکه تماشاگران ما در صندلی شان قرار نگرفته اند بازی نمی کنیم! داماشی ها 45 دقیقه قبل از آغاز بازی این موضوع را اعلام کردند. در شب قبل از بازی در جلسه ای که با مسئولان دو تیم و سازمان لیگ انجام شد، تأکید بر این شد که چنانچه یک ساعت قبل از بازی صندلیی که برای تماشاگران اختصاص داده شده پر نگردد به عموم اختصاص داده گردد و این صندلی قبل از این هم پر شده بود.

داماشی ها این حق را داشتند که اعتراض نمایند، چون تماشاگران شان با چهار پنج اتوبوس از رشت آمده بودند.، وی با بیان این جمله و در پاسخ به این پرسش که برگزاری این بازی با تاخیر دو ساعت و 20 دقیقه ای قانونی بوده است یا نه؟، گفت: معمولاً اگر در برگزاری بازی یک ساعت و نیم تأخیر بیفتد بازی باید 24 ساعت بعد برگزار گردد و این مقرراتی است که وجود دارد.

ناظر فدراسیون فوتبال در دیدار نهایی جام حذفی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا نظارتی بر بلیت فروشی بوده است؟، بیان کرد: چرا، نظارت بوده است، اما تعداد نفراتی که باید کنترل می کردند یک مقدار کم بود و خیلی ها از در و دیوار به داخل استادیوم آمدند. وظیفه خالی نگه داشتن صندلی تماشاگران داماش با برگزارنمایندگانی بودند که شب قبل از مسابقه در جلسه ای کارها را تقسیم کردند و البته یک بخشی هم برعهده نیروی انتظامی بود.

انوری ادامه داد: ما وقتی دو ساعت قبل از بازی در داخل استادیوم بودیم تقریباً نزدیک 400 نفر جا در استادیوم خالی بود که البته یک جا نبود. بعضی از تماشاگران که هوادار داماش بوده و از استان خوزستان آمده بودند، در استادیوم استقرار داشتند، ولی برای آنهایی که با اتوبوس آمده بودند، جایی نبود. ما خیلی کوشش کردیم که مساعدت انجام گردد و امیدواریم که این مسائل تجربه ای گردد برای برگزاری بهتر مسابقات آینده.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 176

به "انوری: طبق قانون دیدار داماش - پرسپولیس باید 24 ساعت بعد برگزار می شد، 2 ساعت قبل از بازی به اندازه 400 تماشاگر جا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انوری: طبق قانون دیدار داماش - پرسپولیس باید 24 ساعت بعد برگزار می شد، 2 ساعت قبل از بازی به اندازه 400 تماشاگر جا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید