اولین هدفون دنیا با امکان شارژ اتوماتیک در راه است

به گزارش مجله بیزبینگ، شرکت 3M میخواهد در نمایشگاه CES 2024 پیش رو از هدفون عجیبی رونمایی کند که قابلیت جالبی دارد؛ این هدفون قادر است به صورت اتوماتیک خودش را شارژ کند.

اولین هدفون دنیا با امکان شارژ اتوماتیک در راه است

در حال حاضر هیچ هدفونی در دنیا وجود ندارد که امکان شارژ اتوماتیک را داشته باشد؛ بدین ترتیب دیگر احتیاج به استفاده از باتری های یک بار مصرف از بین می رود. اما اینطور که به نظر می رسد، M3 می خواهد با عرضه یک هدفون با امکان شارژ اتوماتیک، معادلات را بهم بزند.

شاید برایتان سوال شده باشد که وقتی این هدفون از باتری یک بار مصرف قدرت نمی گیرد پس چطور شارژ می گردد. باید بگوییم نماینده نو شرکت M3 که در CES 2024 قرار است با آن بیشتر آشنا شویم، از فناوری سلول خورشیدی بهره می برد. بدین ترتیب باید این محصول را اولین هدست ارتباطی خودشارژ در دنیا بدانیم که با تبدیل نور داخلی و خارجی به شارژ، انرژی مورد احتیاجش را تأمین می نماید.

فناوری سلول خورشیدی که M3 در این هدفون به کار گرفته Powerfoyle نام دارد که M3 در ساخت آن با شرکت Exeger وارد همکاری شده است. Exeger یک شرکت سوئدی است که در زمینه فناوری سلول های خورشیدی فعالیت می نماید.

هدفون نو شرکت M3 قرار است با نام 3M PELTOR WS ALERT XPV به صورت رسمی در نمایشگاه CES 2024 رونمایی و به نمایش گذاشته گردد. جز قابلیت جالب آن که در بالا اشاره کردیم، این هدفون مثل سایر هدفون های بازار است که به صورت بی سیم و به وسیله بلوتوث قادر است به سایر دستگاه های دیجیتال نظیر گوشی، تبلت و… متصل گردد.

این هدفون یک میکروفون دارد که می تواند نویز محیط را تا حد زیادی سرکوب کند تا کاربر بتواند مکالمه راحت تر و واضح تری را تجربه کند. بعلاوه برای این هدفون با امکان شارژ اتوماتیک یک قابلیت با نام PTL یا همان Push To Listen هم در نظر گرفته شده که به کاربر اجازه می دهد با توقف پخش فایل در حال انجام و فعال کردن میکروفون های محیطی، بدون اینکه احتیاج به درآوردن هدست از سر باشد صدای محیط را شنید.

این هدست به وسیله اپلیکیشن 3M Connected Equipment به شما اجازه می دهد تنظیمات مختلفی را روی هدفون اعمال نموده و پارامترهای مختلف از جمله آنالیز سطح انرژی سلول خورشیدی و اندازه انرژی مصرف شده را مشاهده کنید.

اینکه این هدفون با امکان شارژ اتوماتیک چه قیمتی دارد تعیین نیست اما انتظار می رود در اسفند 1402 یا فروردین 1403 در دسترس قرار بگیرد.

منبع: M3

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 دی 1402 بروزرسانی: 17 دی 1402 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2331

به "اولین هدفون دنیا با امکان شارژ اتوماتیک در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین هدفون دنیا با امکان شارژ اتوماتیک در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید