ایتالیا کرونا را در مناطق جنوبی شکست داد

به گزارش مجله بیزبینگ، مقام های بهداشتی ایتالیا خبر دادند که در مناطق جنوبی و نسبتاً فقیر که در مقایسه با مناطق شمالی و برخوردار آمادگی درمانی کمتری دارند، بر کرونا پیروز شده اند.

ایتالیا کرونا را در مناطق جنوبی شکست داد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به نوشته روز شنبه خبرگزاری فرانسه، جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا شش هفته پیش هشدار داده بود که توانایی این کشور برای غلبه بر کووید 19 منوط به محدود شدن مبتلایان به مناطق شمالی و پیرامون شهر میلان است.

ویروس کرونا تا به امروز بیش از 22 هزار ایتالیایی را از پای درآورده و این کشور را پس از آمریکا در رتبه دوم جان باختگان کووید 19 قرار داده است.

خبرگزاری فرانسه اضافه نمود: ایتالیا خوش اقبال بود که شیوع کرونا در استان های شمالی که مجهزترین کادر درمانی را به خود اختصاص داده اند، رخ داد. مقام های بهداشتی دیروز (29 فروردین) به خبرنگاران اعلام کردند که آمار و ارقام ثابت می نماید که جلوی شیوع کرونا در مناطق جنوبی ایتالیا گرفته شده است.

داده ها نشان می دهد که برای نخستین بار پس از شیوع کرونا در ایتالیا، تعداد بیماران جدید تنها چند صد نفر افزایش یافته است. بیش از یک ماه بود که تعداد موارد جدید ابتلا به کووید 19 دستکم 1 هزار نفر در روز بود. طبق آمار جدید، موارد ابتلا به کرونا به غیر از منطقه شمالی لومباردی به مرکزیت میلان که کانون کرونا به حساب می رود، تنها 11 مورد بوده است.

اوضاع رو به بهبود ایتالیا موجب شده تا مقام های بهداشتی اعلام نمایند که نشست های خبری روزانه را از این پس هفته ای دو بار برگزار می نمایند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 960

به "ایتالیا کرونا را در مناطق جنوبی شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا کرونا را در مناطق جنوبی شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید