بچه هایی که سوژه 2 عکس تاریخی شدند!

به گزارش مجله بیزبینگ، دنیای بچه ها در طول تاریخ همواره سوژه عکاسان دنیا بوده است. بچه های که گاه با دیدن تصاویرشان خنده بر لب هایمان نقش می بندد و گاه با دیدن شرایط دشواری که در آن زندگی می کنند، قلبمان به درد آمده است.

بچه هایی که سوژه 2 عکس تاریخی شدند!

در این گزارش خبرنگاران، دو عکس از بچه های انتخاب شده است که بدون توجه به جهانی اطراف، غرق در جهانی خود هستند و عکاس ها جهانی شیرین آنها را برای همیشه در تاریخ ثبت کرده اند.

تصویر شماره یک، به گفته جنیفر پای، مدیر موزه هنر و تاریخ مانهگان امریکا، در شروع قرن بیستم ثبت شده است. در آن دوره، جهان در اطراف چهار کودکی که بالای بشکه های بیرون از یک مغازه نبش خیابانی در جزیره مانهگان نشسته اند، شروع به تغییر کرده بود. درواقع این تصویر زمانی را نشان می دهد که جزیره مانهگان به تازگی توسط جهانی بیرون کشف شده بود.

تعداد زیادی تازه وارد پس از اینکه جذب منظره های دراماتیک جزیره شدند، به آنجا آمدند و همان زمان ها بود که این عکس به ثبت رسید. به تدریج ساکنان اصلی مانهگان شروع به رفتن از جزیره کردند و هنرمندان و گردشگرها جای آنها را دریافتد.

شادی شروع تعطیلات

درس و حساب بس است! شور و شعف آخرین روز مدرسه که در عکس شماره 2 نمایش داده شده، توسط اد لنگ لوئیس در مدرسه ادامز در کاستین در سال 1955 به ثبت رسیده است.

ساختمان باشکوه یونانی ریوایول (به معنای احیا) در سال 1853 ساخته شد؛ زمانی که شهر از راه تجارت سریع دریایی در حال رونق دریافت بود. این ساختمان در ابتدا با ورودی های جداگانه برای دخترها و پسرها ساخته شده بود که بعدها طی یک بازسازی تنها یک در اصلی برای آن ساختند.

این مدرسه امروز هم فعالیت می کند و حدود 60 دانش آموز پایه هشتم در آن تحصیل می کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1464

به "بچه هایی که سوژه 2 عکس تاریخی شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه هایی که سوژه 2 عکس تاریخی شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید