تی پی لینک RE365: بهترین اکستندر وای فای ارزان قیمت سال 2020 با طراحی و کارایی هیجان انگیز

به گزارش مجله بیزبینگ، وقتی برای اولین بار عکس TP-Link RE365 را دیدم؛ واقعا شیفته اش شدم. چون طراحی و ظاهری متفاوت با همه اکستندرهای وای فای جهان دارد.

تی پی لینک RE365: بهترین اکستندر وای فای ارزان قیمت سال 2020 با طراحی و کارایی هیجان انگیز

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ خشتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بعدا که سراغ مشخصات این محصول رفتم و در ادامه چند آنالیز خارجی درباره آن خواندم؛ به نظرم بسیار جذاب و کاربردی آمد و نشان داد فقط در ظاهر خاص نیست؛ بلکه در مشخصات و کارایی هم مفید است.

اکستندر وای فای یا تقویت نماینده وای فای تی پی لینک RE365 روی سایت آمازون 50 دلار است تا از نظر ارزش خرید هم یکی از بهترین اکستندرهای وای فای جهان باشد.

مشخصات تی پی لینک RE365

این دستگاه به وای فای 5 (استاندارد 802.11ac) مجهز است که همه می دانیم یک وای فای دو بانده است. رده این دستگاه AC1200 است که باز برای بسیاری از افراد اهل وای فای آشنا است.

در AC1200 باند 5 گیگاهرتز سرعت بسیار خوب 867 مگابیت را به نمایش می گذارد و باند 2.4 گیگاهرتز با حداکثر سرعت ممکن 300 مگابیت داده ها را انتقال می دهد.

پس تا اینجا با یک اکستندر وای فای دو بانده روبرو هستیم که می تواند هر دو باند رادیویی وای فای خانه شما را تقویت کند؛ آن هم با یک سرعت بسیار مناسب که شاید از سرعت وای فای مودم یا روتر شما هم بالاتر باشد.

دارای یک درگاه شبکه RJ45 با سرعت 100 مگابیتی است. یعنی می توانید لپ تاپ یا کامپیوتر را به وسیله کابل شبکه به اکستندر وصل کنید و ضمن اینکه از اینترنت با سرعت بالاتری در فاصله ای دور از مودم و روتر بهره ببرید؛ پیکربندی اکستندر هم راحت تر انجام می گردد.

یک فایده دیگر درگاه شبکه RJ45 روی یک اکستندر و از جمله در این محصول، اتصال مستقیم اکستندر به روتر یا مودم است تا اینترنت به سادگی روی آن به اشتراک گذاشته گردد. در واقع، شما یک اتصال backhaul کابلی ایجاد کردید.

برخلاف بسیاری از دستگاه های اکستندر وای فای که فاقد کلید هستند یا نهایتا یک یا دو کلید دارند؛ تی پی لینک RE365 به چندین کلید مجهز شده است تا کنترل و مدیریت آن راحت تر باشد.

یک کلید WPS عظیم روی بدنه این محصول می بینیم که برای هماهنگ سازی دستگاه با روتر یا مودم بسیار کاربردی است. در سمت راست آن علاوه بر درگاه RJ45 که اشاره شد؛ کلید ریست دستگاه قرار گرفته است ولی در سمت چپ شاهد کلیدهای روشن/خاموش دستگاه و روشن/خاموش چراغ های LED هستیم.

کلید WPS دارای یک چراغ LED دایره ای است که وقتی به رنگ آبی باشد؛ یعتی اتصال WPS برقرار شده است و هنگامی که به رنگ قرمز دربیاید؛ یعنی اتصال WPS برقرار نشده یا قطع شده است.

در سمت چپ دستگاه چراغ های LED مربوط به درگاه اترنت، باندهای رادیویی وای فای و پاور دستگاه دیده می شوند.

این اکستندر به دو آنتن وای فای هم مجهز شده است که در دستگیره آن قرار دارند تا نشان بدهد از کارایی بالایی هم برخوردار خواهد بود.

چرا طراحی تی پی لینک RE365 جذاب است؟

چون اولا ترکیب رنگ سفید و فیروزه ای آن باعث ایجاد تفاوت شده است.

دوم طراحی یک دستگیره برای آن که در واقع آنتن های وای فای را پوشش می دهند؛ دستگاه را زیباتر و جذاب تر نموده است. تصور کنید به جای این دستگیره ظریف و زیبا، دو آنتن از دستگاه بیرون زده بودند و شما نمی دانستید باید چگونه تنظیم کنید که مزاحم کارتان نباشند.

به علاوه، این اکستندر از پشت به طور مستقیم وارد پریز برق می گردد ولی یک کانکتور پریز برق در بخش جلویی دارد تا بتوانید دستگاه های الکترونیکی دیگر را به برق وصل کنید و یک پریز برق احتمالا مفید و در دسترس شما به خاطر نصب این دستگاه، اشغال نگردد.

افرادی که در خانه با کمبود پریز برق نزدیک به میزکار خود روبرو بودند؛ دقیقا مزیت عظیم این طراحی را درک می نمایند. مزیت برق تی پی لینک RE365 زیر 6.5 وات در استاندارد CE است. از نظر اندازه هم چندان عظیم نیست و ابعادی 125 در 70 در 77 میلی متر دارد.

کارایی فراتر از انتظار

تی پی لینک برای مدیریت ساده و سریع این اکستندر، یک اپلیکیشن به نام Tether عرضه نموده است. این برنامه برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است و شما به وسیله آن به سادگی می توانید باندهای رادیویی را فعال یا غیرفعال کنید.

در تست ها، عملکرد تی پی لینک RE365 بسیار خوب بوده و اگر نگوییم بهترین اکستندر وای فای ارزان قیمت جهان است؛ قطعا یکی از بهترین ها در سال 2020 بوده است.

روی باند 5 گیگاهرتز و در فاصله ای نزدیک به 25 متری با روتر و 4 متری با این اکستندر، سرعت دانلود و آپلود به ترتیب 63.3 و 94.3 مگابیت بر ثانیه است.

اگر به روتر نزدیک تر شده و در کنار اکستندر قرار بگیریم و مثلا با لپ تاپ به وای فای 5 گیگاهرتز وصل شویم؛ میانگین سرعت دانلود و آپلود به 136.4 و 129.8 مگابیت بر ثانیه می رسد. حتی در بعضی مواقع سرعت دانلود بالاتر از 150 مگابیت است.

اگر از همین فاصله و به طور مستقیم به روتر وصل شویم؛ سرعت دانلود زیر 100 مگابیت و حدودا 92 مگابیت به دست می آید.

چرا باید تی پی لینک RE365 را بخریم؟

اگر در یک خانه عظیم زندگی می کنید یا فاصله اتاق و میزکار شما از مودم و روتر وای فای خانه زیادی است و مثلا 15 الی 20 متر با آن فاصله دارید و سرعت پایین وای فای شما را رنج می دهد؛ احتیاج به یک اکستندر وای فای دارید.

اکستندرهای وای فای از 40 الی 50 دلار آغاز شده و بعضی از پرقدرت مندترین آن ها بالای 300 دلار قیمت دارند.

تی پی لینک RE365 یک اکستندر وای فای دو بانده AC1200 با قیمت مناسب 50 دلار است ولی هم از نظر امکانات و هم از نظر کارایی فراتر از این قیمت نشان داده و تبدیل به یکی از جذاب ترین تقویت نماینده های وای فای در سال 2020 شده است.

اگر دنبال یک اکستندر وای فای خوب و ارزان می شد؛ چشم بسته دستگاه تی پی لینک RE220 را خریداری کنید. این دستگاه در سال 2019 عرضه شده و…

بین دستگاه های اکستندر وای فای یا اکستندر رنج وای فای با دستگاه های وای فای بوستر یا وای فای رپیتر یک تفاوت عظیم و اساسی وجود دارد که غالب کاربران…

احتمالا بسیاری از ما با قابلیت هات اسپات وای فای در ویندوز 10 آشنا هستیم و از آن استفاده می کنیم. اما نمی دانیم یک روش افزایش سرعت وای فای…

این روزها بسیاری از خانه ها به دفتر کار و محلی برای دورکاری تبدیل شدند. کروناویروس واژه ای به نام WAH یا Work At Home را رایج…

تا چند سال پیش، روش های محدودی برای تقویت وای فای خانگی برای سالن ها و خانه های عظیم در دسترس بود اما امروزه سیستم های مش وای فای همه چیز را…

هنگامی که سیگنال های وای فای به نقطه از خانه نمی رسند یا بسیار ضعیف می رسند و سرعت اینترنت بسیار پایین است؛ روش های مختلفی برای حل مشکل وجود…

این دقیقا یک مشکل یکی از خوانندگان محترم و عزیز سایت شبکه چی بود و احتمالا مشکل بسیاری از کاربران خانگی دیگر است. مودم روتر در…

اگر از دست وای فای خانه کلافه شده اید و سیگنال های ضعیف، اینترنت کند و نقاط کور زیاد آن شما را به ستوه آورده است؛ دو راه حل…

منبع: شبکه چی
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1340

به "تی پی لینک RE365: بهترین اکستندر وای فای ارزان قیمت سال 2020 با طراحی و کارایی هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تی پی لینک RE365: بهترین اکستندر وای فای ارزان قیمت سال 2020 با طراحی و کارایی هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید