با این اپلیکیشن مسائل حسابان و دیفرانسیل را حل کنید!

به گزارش مجله بیزبینگ، وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی زاده: Visual Math 4D یکی از معروف ترین اپلیکیشن های ماشین حساب برای گوشی های هوشمند است که از اندروید، iOS و ویندوز پشتیبانی می نماید.

با این اپلیکیشن مسائل حسابان و دیفرانسیل را حل کنید!

این ماشین حساب گرافیکی به شما اجازه می دهد به صورت چند بعدی و مجازی فرمول ها و محاسبات ریاضی پیشرفته را حل کنید. این ماشین حساب از چندین نوع معادله ریاضی مانند معادلات کروی، پارامتری، قطری و غیره پشتیبانی و کاربران می توانند تجسم های 2 بعدی و 3 بعدی از آن ها پیاده سازی نمایند.

اپلیکیشن Visual Math 4D علاوه بر اینکه یک ماشین حساب ساده برای دستگاه های همراه خواهد بود و از نمایشگرهای افقی مانند آیپد و تبلت های اندرویدی پشتیبانی کاملی دارد؛ بسیاری از معادلات و محاسبات پیشرفته ریاضی و دنیای محاسباتی را می تواند انجام دهد.

انواع معادلات برداری و ماتریسی، انتگرال های تعیین، اعداد مختلط، توابع مثلثاتی و هذلولی، توابع لگاریتمی، محاسباتی منطقی مانند XOR و NAND و بسیاری مفاهیم دیگر ریاضی در این ماشین حساب قابل انجام هستند.

حل پیچیده ترین معادلات ریاضی با اسمارت فون

Visual Math 4D شما را از یک ماشین حساب فیزیکی پیشرفته و مهندسی بی احتیاج خواهد نمود. بسیاری از نتایج و معادلات را به راحتی می توانید کپی یا در برنامه های دیگر بهره ببرید.

برای ترسیم اجسام یا وارد کردن معادلات می توانید از حرکات لمسی بهره ببرید و زیاد وابسته به صفحه کلید مجازی نباشید.

این اپلیکیشن در نسخه جدید از iOS 11، آیفون X و سیستم عامل های موبایل 64 بیتی پشتیبانی می نماید و در اپ استور امتیاز بسیار بالای 4.6 را دارد. در گوگل پلی هم امتیاز این ماشین حساب گرافیکی و تجمسی 4.5 است و بازخوردهای مثبت زیادی از کاربران دارد.

اپلیکیشن Visual Math 4D روی ویندوز 10 هم قابل نصب است ولی باید از فروشگاه مایکروسافت خریداری گردد. خوش بختانه، Visual Math 4D برای مدت محدودی روی اپ استور رایگان شده است و می توانید سریعا آن را نصب و یک تجربه ریاضی عمیق تجسمی و ترسیمی روی اسمارت فون ها کسب کنید.

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 182

به "با این اپلیکیشن مسائل حسابان و دیفرانسیل را حل کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این اپلیکیشن مسائل حسابان و دیفرانسیل را حل کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید