جابه جایی استخدامی های پیمانی 98 آموزش و پرورش ممنوع است

به گزارش مجله بیزبینگ، مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از ممنوعیت جابه جایی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی 1398 اطلاع داد.

جابه جایی استخدامی های پیمانی 98 آموزش و پرورش ممنوع است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، یارمحمد حسین بُر، در اطلاعیه ای خطاب به مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان ها با اشاره به مفاد بند 3 بخش تذکرات مهم صفحه 11 دفترچه راهنمای ثبت نام هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور آبان ماه 1398 خاطرنشان کرد: تغییر منطقه محل خدمت معین شده در دفترچه، بعد از قبولی نهایی و قبل از استخدام و اشتغال به کار، تحت هر شرایطی (تأهل، تجرد، تکفل، فوت والدین، تبعیت از همسر، همسر ارگان و یا نهاد خاص، استفاده سهمیه خاص و …) ممنوع بوده و بعد از اشتغال بکار نیز تابع ضوابط و مقررات نقل و انتقال فرهنگیان خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: مدیران از هرگونه جابه جایی و تغییر محل خدمت این افراد جداً خودداری نمایند.

تخصیص کد پرسنلی به پذیرفته شدگان نهایی آزمون فوق به صورت متمرکز و در مناطقی که در دفترچه استخدام اعلام شده انجام خواهد پذیرفت و مسئولیت جابه جایی، صدور احکام صوری، تبعات ناشی از عدم حضور معلم در محل اشتغال قبول شده و…، با مدیرکل آن استان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1217

به "جابه جایی استخدامی های پیمانی 98 آموزش و پرورش ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابه جایی استخدامی های پیمانی 98 آموزش و پرورش ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید