سانتورینی از زیباترین جزایر یونان

به گزارش مجله بیزبینگ، سانتورینی از زیباترین جزایر کشور یونان با مناظری باورنکردنی است. این جزیره‌ی زیبا به خانه‌های سفید و زیبایی که دارد، شهرت پیدا کرده است. موقعیت جغرافیایی این جزیره باعث شده که چشم‌اندازهای رویایی برای بازدید داشته باشد.

سانتورینی از زیباترین جزایر یونان

در سفر به سانتورینی، هر طرف که نگاه کنید یک جاذبه‌ی گردشگری وجود دارد که توجه شما را جلب کند. سانتورینی یکی از رمانتیک‌ترین و دنج‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا به شمار می‌رود.

بر خلاف تورهای قایق‌سواری، این تورها معمولا خیلی زود رزرو می‌شوند و همیشه پر هستند. اگر می‌خواهید در سفر به سانتورینی، این تجربه‌ی ناب کسب نمایید.

منظره‌ غروب سانتورینی، شگفت‌انگیز و فراموش‌نشدنی به شمار می‌رود. بهترین راه برای لذت بردن از این منظره‌ زیبا، تماشای خانه‌های سفید رنگ جزیره از فاصله‌ دور و از روی آب می‌باشد. قبل از غروب آفتاب با استفاده از این تورها به چشمه‌های آب گرم طبیعی مراجعه کرده‌اید. از قایق می‌توانید در آب سرد شیرجه زده و از آنجا به سمت چشمه‌های آب گرم یک شنای عالی را تجربه کنید.

سواحل زیبای سانتورینی بسیار دیدنی هستند اما در میان همه‌ی آنها، ساحل سرخ، منظره‌ای بی‌نظیر و شگفت‌آور برای بازدید در تور یونان دارد. منظره‌ی سرخ و سیاه آتش‌فشانی این ساحل بسیار محبوب و پرطرفدار است. این ساحل فقط چند قدم تا منطقه‌ی باستانی آکروتیری فاصله دارد.

بازدید از آکروتیری مانند سفری به گذشته است. قدم زدن در خیابان‌ها و میدان‌های این شهر تاریخی و تحسین شکوه و ظرافت آثار تاریخی به جامانده یکی از بهترین بخش‌های سفر شما به سانتورینی می‌باشد.

سینمای روباز در کاماری یکی از بهترین‌ها در اروپا است. اگر در فصل شلوغ گردشگری یعنی از آوریل تا آگوست به سانتورینی سفر کردید به شما توصیه می‌کنیم فیلمی در این سینما مشاهده کنید. از کیوسک‌های اطراف سینما می‌توانید اسنک و نوشیدنی بخرید و در کنار سایر اعضای خانواده در سینمای روباز فیلم تماشا کنید. ساعت شروع فیلم‌ها از ساعت 21 آغاز می‌گردد.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 571

به "سانتورینی از زیباترین جزایر یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانتورینی از زیباترین جزایر یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید