ساحل کاپوتاش ترکیه (تور ترکیه)

به گزارش مجله بیزبینگ، در این مقاله از قسمت جاهای دیدنی ترکیه در مجله گردشگری خبرنگاران در نظر داریم تا شما را با جاذبه ای بسیار زیبا در ترکیه آشنا کنیم. این جای دیدنی که ساحل کاپوتاش نام دارد یکی از جاهای بسیار منحصر به فرد ترکیه می باشد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

ساحل کاپوتاش ترکیه (تور ترکیه)

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

ترکیه یک پل بین اروپا و آسیا است و ساختاری باستانی و مدرن دارد. گردشگران در این کشور علاوه بر مکان های تاریخی و موزه ها، می توانند کمی حس ماجراجویی خود را تقویت نمایند و به بخش های مختلف این کشور سفر نموده و به تماشای زیباترین منظره ها آن بپردازند.

مقالات بیشتر بخوانید:

  • ساحل شنی فلوریا استانبول
  • آکواریوم فلوریا استانبول
  • حمل و نقل عمومی استانبول ترکیه

ترکیه در حدود 1000 مایل خط ساحلی مشترک با دریای مدیترانه دارد. پس پیدا کردن ساحل مورد علاقه تان چندان امر مسئله ای نیست. برای خیلی از افراد علاقه مند به سواحل مدیترانه؛ کاپوتاش یکی از آن ها محسوب می گردد. این ساحل در 10 مایلی از جنوب غربی کاش در جهت خروجی یک دره باریک و محدود شده به وسیله صخره های شیب دار قرار گرفته است.

جذابترین نکته در ساحل کاپوتاش بکر بودن آن است. فروشند گان بسیاری غذا و نوشیدنی به توریستها عرضه می نمایند. برای حفظ اصالت و بکر بودن این منطقه از ساختن هتل و هر گونه زیر ساختی برای بهره گیری مادی از این ساحل ماسه ای زیبا با آبهای فیروزه ای جلوگیری شده است.

ساحل کاپوتاش در میان بازدید نمایندگان این منطقه به علت زیبایی طبیعیی دست نخورده اش بسیار محبوب است. در این مکان امکانات ثابتی موجود نیست. فقط دست فروشانی که غذاهای سبک و نوشیدنی می فروشند و بعلاوه چترهایی در طول روز کرایه می دهند را می توان دید.

دسترسی به این ساحل به وسیله پله های نزولی از جاده می باشد. بعلاوه پارکینگی با جاهای پارک محدودی در کنار خیابان موجود است. این ساحل به وسیله شهرداری کالکان حفاظت خواهد شد و بعلاوه توقفگاه مورد علاقه کشتی های تفریحی است. آبهای نزدیک به ساحل کم عمق هستند ولی کمی جلوتر آب عمیق است.

آدرس: در شمال غربی ترکیه، آنتالیا، کاپوتاس کاش

منبع: تاپ تراول
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2159

به "ساحل کاپوتاش ترکیه (تور ترکیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل کاپوتاش ترکیه (تور ترکیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید