جزیره فی فی در پوکت

به گزارش مجله بیزبینگ، پوکت از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی متنوع است. جزیره فی فی در پوکت با سواحلی آفتابی، تفریحات آبی متنوع همچون غواصی و طبیعتی شگرف یکی از بهترین جاذبه‌های تور پوکت به شمار می‌رود.

جزیره فی فی در پوکت

 جزیره بزرگ پوکت و تنگه غربی ساحل مالاکا واقع شده و یک سفر 45 دقیقه ای با قایق موتوری و یا 90 دقیقه ای با کشتی از پوکت و کرابی فاصله دارد. سواحل گرمسیری کلاسیک، غار های پنهان، صخره های خیره کننده و آب های فیروزه ای پرتکاپو با زندگی دریایی رنگارنگ به شمار می‌رود.

ساحل شنی فی فی محلی مناسب برای قدم زدن با پای برهنه است. غارهای پنهان این ناحیه هم بر هیجان شما خواهد افزود همچنین می توانید در جنگل های زیبای این جزایر شش گانه که از عالی ترین نمونه های جنگل های گرمسیری جنوب شرقی آسیا محسوب می شوند پیاده روی کرده و زیبایی های طبیعت را در آن ببینید یا با یک قایق پارویی در دل این دنیای اسرار آمیز سفر کرده و هیجان هایی چون صخره نوردی، موتور سواری با موتور های چهار چرخ در جنگل و سر خوردن از روی طناب از ارتفاع 200 متری روی رودخانه، غواصی، شیرجه در آب را در تور پوکت تجربه نمایید.

توجه داشته باشید که بهترین زمان برای سفر به جزیره فی فی پوکت از ماه نوامبر تا فوریه می باشد چرا که در این زمان آب و هوا مناسب است و دریا کاملا آرام می باشد. اگر بخواهید به این جزایر سفر کنید بهتر است در اقامتگاه خود که بدون شک یکی از هتل‌های پوکت است که در تور پوکت می‌توانید مشاهده نمایید.

جزیره فی فی به عنوان یکی از جاذبه‌های تور پوکت، شامل 6 جزیره Ko Phi Phi Don، Ko Phi Phi Leh، Ko Mai Phai، Ko Yung، Bida Nok و Bida Nai می باشد که جزایر فی فی کوچک و بزرگ از 4 جزیره دیگر مشهورتر هستند.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 568

به "جزیره فی فی در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره فی فی در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید