جشنواره گل ناپولی در شب توقف میلان

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران: هشتمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی قاطع ناپولی و تساوی میلان به خاتمه رسید.

جشنواره گل ناپولی در شب توقف میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، پرونده هفته هشتم سری A شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری چهار دیدار بسته شد که در آنها تیم های اینتر و ناپولی به پیروزی دست پیدا کردند و میلان در خانه خود متوقف شد.

در یکی از دیدارهای شب گذشته اینتر با یک گل از سد میزبان خود چزنا گذشت که تک گل این بازی را مائور ایکاردی در دقیقه 32 (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساند. ضمن اینکه نیکلا لئالی در دقیقه 30 از چزنا اخراج شد. اینتر با این پیروزی 12 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی شب گذشته ناپولی با نتیجه 6 بر 2 میهمانش هلاس ورونا را در هم کوبید. مارک هامشیک دو بار در دقایق 44 و 58، گونسالو هیگواین سه بار در دقایق 67 و 84 و 90 (از روی نقطه پنالتی) و خوسه ماریا کایخون در دقیقه 76 برای ناپولی گلزنی کردند و امیل هالفردسون در دقیقه یک و نیکلاس لوپس در دقیقه 67 گل های ورونا را به ثمر رساندند. ناپولی با این برد 14 امتیازی شد و در رده هفتم جدول نهاده شد.

شب گذشته اما میلان در خانه خود برابر فیورنتینا با تساوی یک بر یک متوقف شد که در این بازی نایجل دی یونگ در دقیقه 25 برای میلان گلزنی کرد و گل فیورنتینا را هم جوسیپ لیلیچ در دقیقه 65 زد. میلان با این پیروزی 15 امتیازی شد و در رده ششم جای گرفت. فیورنتینا هم با 10 امتیاز در رده یازدهم است.

لاتزیو نیز شب گذشته میزبان تورینو بود که این بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به انتها رساند تا 15 امتیازی گردد و به رده پنجم جدول صعود کند. لوکاس بیگلیا در دقیقه 15 و میروسلاو کلوزه در دقیقه 60 برای لاتزیو گلزنی کردند و الکساندر فارنرود در دقیقه 53 برای تورینو.

در جدول رده بندی رقابت ها یوونتوس با 22 امتیاز، رم با 19 امتیاز و اودینزه با 16 امتیاز اول تا سوم هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 419

به "جشنواره گل ناپولی در شب توقف میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره گل ناپولی در شب توقف میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید