خطرناک ترین جهت مدرسه در دنیا

به گزارش مجله بیزبینگ، تصاویری توسط یکی از عکاسان خبری معروف چینی منتشر شده است که بچه ها یک روستا در چین را حین رفتن به مدرسه در حال صعود از صخره ای به ارتفاع 800 متر نشان می دهد.

خطرناک ترین جهت مدرسه در دنیا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در مقطع دکترا در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران؛ بچه ها یک روستا در چین برای رفتن به سر کلاس درس هر روز دوبار مجبور به صعود و فرود از یک صخره به ارتفاع 800 متر هستند.

بر اساس گزارش روزنامه گاردین، بچه ها روستای اتولر در استان سیچوان با استفاده از یک نردبان زهوار در رفته هر روز جهت خانه تا مدرسه و مدرسه تا خانه را در حالی می پیمایند که هر لحظه امکان سقوط و مرگشان می رود.

این عکس ها توسط چن جی، برنده جایزه عکس خبری پکن که تصاویرش در رابطه با انفجار مرگبار تیانجین طی سال گذشته پیروز به کسب عنوان عکس برتر شد گرفته شده است.

وی با اظهار امیدواری از اینکه شاید این تصاویر بتواند به مردم و بچه ها این روستا یاری کند که کمی راحت تر و ایمن تر بتوانند رفت و آمد نمایند آنها را منتشر نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 829

به "خطرناک ترین جهت مدرسه در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطرناک ترین جهت مدرسه در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید