درصد همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در طرح محدودسازی ترددها بالاست

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درصد همکاری مردم استان در زمینه طرح هوشمند محدودسازی ترددها در سطح شهرها بالاست.

درصد همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در طرح محدودسازی ترددها بالاست

سرهنگ اسماعیل خوشوقت در حاشیه اجرای طرح هوشمند محدودسازی تردد شبانه در سطح شهر یاسوج در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به اینکه طرح محدودسازی ترددها در سطح شهرها از ساعت 21 شب تا 4 صبح اجرا می شود درصد بالایی از مردم استان در جهت اجرای این طرح همکاری دارند.

وی اظهارکرد: انتظار داریم مردم استان تا انتها این طرح توجه و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و از ترددهای غیرضروری غیر مجاز پرهیز کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: درصورتی که رانندگان از ساعت 21 شب تا 4 صبح درصد شهرهای با شرایط قرمز و نارنجی کرونایی استان تردد کنند با جریمه 200 هزار تومانی اعمال قانون می شوند.

سرهنگ خوشوقت در رابطه با تردد برخی خودروهای با پلاک مخدوش یا فاقد پلاک در زمان اجرای این طرح شرح داد: این خودروها طبق ماده 720 قانون مجازات اسلامی تعریف می شود که از حوزه تخلف خارج است و خودرویی که در این رابطه متوقف شود قطعاً پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می شود.

وی بیان نمود: مخدوش کردن پلاک خودرو و تردد خودرو فاقد پلاک تخلف نیست بلکه طبق قانون جرم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1399

به "درصد همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در طرح محدودسازی ترددها بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درصد همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در طرح محدودسازی ترددها بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید