رقیب نو گلکسی زد فولد 6: موبایل تاشوی نو HONOR Magic V3

به گزارش مجله بیزبینگ، باریک ترین تاشوی جهان در آستانه رقابت جهانی

طرفداران موبایل های تاشو در غرب معمولاً به برندهای معروفی مانند سامسونگ، گوگل، موتورولا و وان پلاس توجه می نمایند، اما برندهای دیگر هم می توانند شگفتی آفرین شوند. به تازگی، گوشی فوق العاده باریک HONOR Magic V3 در چین معرفی شده و اکنون این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه جهانی آن است. این گوشی به زودی در نمایشگاه IFA 2024 به نمایش در خواهد آمد و قرار است قابلیت های نرم افزاری جذابی را نیز معرفی کند.

رقیب نو گلکسی زد فولد 6: موبایل تاشوی نو HONOR Magic V3

ویژگی های نرم افزاری جالب

HONOR Magic V3 با ضخامت فقط 9.2 میلی متر، در مقایسه با گلکسی زد فولد 6 که ضخامت آن 12.1 میلی متر است، بسیار باریک تر به نظر می رسد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 7.92 اینچی تاشو و یک صفحه نمایش 6.43 اینچی بیرونی است و از پردازنده اسنپ دراگون 8 نسل 3 (Snapdragon 8 Gen 3) بهره می برد.

در چین، قیمت مدل پایه این گوشی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی حدود 8,999 یوآن (معادل 1,240 دلار) است، اما قیمت نهایی برای بازارهای جهانی هنوز معین نیست.

هرچند که سخت افزار این گوشی توجه زیادی را به خود جلب نموده، اما نرم افزار آن نیز قابلیت های منحصر به فردی دارد. به عنوان مثال، نرم افزار Magic Portal با استفاده از هوش مصنوعی، امکان کار با چند پنجره به طور همزمان را فراهم می نماید. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی محتوا را بین پنجره ها جابجا نمایند، بدون احتیاج به استفاده از منوهای اشتراک گذاری.

علاوه بر این، نرم افزار ترجمه HONOR از صفحه نمایش دو طرفه این گوشی بهره می برد تا هر دو طرف مصاحبه را به صورت همزمان نمایش دهد. بعلاوه، ابزار پاک نماینده تصویر مشابه Googles Magic Eraser و تبدیل متن به گفتار (text-to-speech) در برنامه HONOR Notes نیز در این گوشی قابل استفاده هستند.

نمایشگاه IFA 2024 که به زودی شروع می گردد، فرصتی خواهد بود تا HONOR نقشه های جهانی خود برای Magic V3 را به طور کامل معرفی کند. منتظر جزئیات بیشتر در روزهای آینده باشید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 5 شهریور 1403 بروزرسانی: 5 شهریور 1403 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2345

به "رقیب نو گلکسی زد فولد 6: موبایل تاشوی نو HONOR Magic V3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب نو گلکسی زد فولد 6: موبایل تاشوی نو HONOR Magic V3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید