روز دوم فوتسال آسیا در تبریز، تکلیف قعرنشینان تعیین شد

به گزارش مجله بیزبینگ، تمام تیم هایی که روز اول مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا برابر حریفان خود مغلوب شده بودند، بازی دوم خود را هم واگذار و از دور مسابقات حذف شدند.

روز دوم فوتسال آسیا در تبریز، تکلیف قعرنشینان تعیین شد

به گزارش خبرنگاران از تبریز، روز دوم مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا با برگزاری 4 بازی پیگیری شد که در نهایت هر 4 تیمی که روز اول مسابقات مغلوب شده بودند، بازی دوم خود را هم واگذار نموده و با 2 باخت متوالی از دور مسابقات حذف شدند تا تکلیف قعرنشینان تمامی 4 گروه مسابقات تعیین گردد.

در بازی اول روز دوم تیم اندونزی به مصاف چین تایپه رفته و با نتیجه 6 بر 3 برابر این تیم به فزونی دست یافت تا چین تایپه اولین حذف شده این مسابقات باشد.

در بازی دوم تیم تاجیکستان که مقابل ژاپن بازی خوبی را انجام داده بود، در برابر ویتنام با نتیجه نزدیک 2 بر یک مغلوب شده و از دور مسابقات حذف شد. با این نتیجه تیم تاجیکستان هم از دور مسابقات حذف گشت.

قرقیزستان برای اینکه از مسابقات کنار نرود برابر تیم لبنان کوشش زیادی نموده و حتی بازی را به تساوی کشاند، اما گل لحظات پایانی تیم لبنان، پرونده این تیم آسیا میانه را هم بست تا قرقیزستان هم راهی خانه خود گردد.

و بالاخره در آخرین بازی امروز تیم افغانستان در یک بازی یک طرفه برابر هنگ کنگ به فزونی رسید تا تیم جنوب شرق آسیا هم با شکستی که برابر ایران و افغانستان داشت در قعر گروه قرار گرفته و از این مسابقات خداحافظی کند.

به این ترتیب تیم های چین تایپه، قرقیزستان، تاجیکستان و هنگ کنگ در رده آخر گروه خود قرار گرفته و از صعود به مرحله حذفی مسابقات بازماندند.

نتایج روز دوم:

اندونزی 6 - چین تایپه 3

ویتنام 2 - تاجیکستان 1

لبنان 3 - قرقیزستان 2

افغانستان 6 - هنگ کنگ 1

انتهای پیغام/20/60017/س

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 231

به "روز دوم فوتسال آسیا در تبریز، تکلیف قعرنشینان تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز دوم فوتسال آسیا در تبریز، تکلیف قعرنشینان تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید