تور روسیه ارزان: روسیه مصرانه در پی پاسخ مناسب کشورهای غربی درباره پرونده ناوالنی است

به گزارش مجله بیزبینگ، نماینده روسیه در سازمان منع تسلیحات شیمیایی تاکید نمود، مسکو مصرانه در پی پاسخ های مناسب از سوی فرانسه، سوئد، انگلیس و آلمان در رابطه با پرونده منتقد سرسخت رئیس جمهور روسیه است.

تور روسیه ارزان: روسیه مصرانه در پی پاسخ مناسب کشورهای غربی درباره پرونده ناوالنی است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری تاس، الکساندر شولگین، نماینده روسیه در سازمان منع تسلحات شیمیایی به بیست و ششمین کنفرانس کشورهای عضو این سازمان گفت: سرنخ هایی از تحریک و سیاسی کردن کل ماجرای الکسی ناوالنی، منتقد دولت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه وجود دارد.

وی اضافه نمود: ما مصرانه در پی پاسخ های فرانسه، سوئد، انگلیس و آلمان هستیم و هر کار بتوانیم برای روشن شدن حقیقت این پرونده مبهم انجام خواهیم داد.

شولگین تاکید دارد که این چهار کشور مذکور در پاسخ دادن به سوالات روسیه ناکام بوده اند در حالی که دبیرخانه فنی سازمان منع تسلیحات شیمیایی پیشنهاد مسکو برای آنالیز مشترک بیومتریال های ناوالنی را که در اختیار این سازمان و روسیه قرار گرفته بود، رد کرد.

پیش تر بیش از 50 کشور از جمله آمریکا و انگلیس بیانیه ای را در سازمان منع تسلیحات شیمیایی صادر نموده و مدعی شدند که روسیه مسئول استفاده از یک ماده شیمیایی علیه الکسی ناوالنی است و از مسکو خواستند تا طبق قوانین کنوانسیون تسلیحات شیمیایی توضیحاتی را در رابطه با این موضوع ارائه دهد.

ناوالنی در تاریخ 20 اوت سال 2020 میلادی پس از بیهوش شدن در پروازی از شهر تومسک به مسکو در یکی از بیمارستان های محلی شهر اومسک سیبری بستری شد. وی در تاریخ 22 اوت برای ادامه درمان به بیمارستانی در برلین منتقل شد.

دولت آلمان دوم سپتامبر مدعی شد که ناوالنی با ماده سمی از خانواده نوویچوک مسموم شده است. برلین مدعی شد که آزمایشگاه ها در فرانسه و سوئد این نتایج را تائید کردند.

این در حالی است که دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین بارها اشاره نموده که هیچ ماده سمی در سیستم ایمنی ناوالنی تا پیش از انتقالش به برلین شناسایی نشده بود. وی بعلاوه بر آمادگی مسکو برای همکاری تمام عیار با آلمان تاکید نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1940

به "تور روسیه ارزان: روسیه مصرانه در پی پاسخ مناسب کشورهای غربی درباره پرونده ناوالنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: روسیه مصرانه در پی پاسخ مناسب کشورهای غربی درباره پرونده ناوالنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید