سنگربان ریمس گزینه اصلی میلان برای جایگزینی دوناروما

به گزارش مجله بیزبینگ، باشگاه میلان برای جایگزینی سنگربان جوان خود دست روی دروازبان آماده ستاد ریمس گذاشته است.

سنگربان ریمس گزینه اصلی میلان برای جایگزینی دوناروما

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از توتو میرکاتو، قرارداد جیان لوییجی دوناروما با میلان در ژوئن 2021 به سرانجام خواهد رسید و همین باعث شده است تا باشگاه میلان نگران جدایی این دروازه بان جوان باشد.

میلان در سال های اخیر از نظر اقتصادی در شرایط خوبی قرار نداشته است و به همین خاطر می خواهد از دوناروما نهایت استفاده را ببرد و با فروش او پول خوبی به دست آورد.

سنگربان جوان میلان مشتریان زیادی دارد از یوونتوس گرفته تا رئال مادرید و پاری سن ژرمن اما سران روسونری برای فروش این دروازه بان جوان و آماده 50 میلیون یورو می خواهند.

روزنامه توتو میرکاتو نوشت که میلان جایگزین دوناروما را معین نموده است و او کسی جز رایکوویچ سنگربان صربستان ستاد ریمس فرانسه نیست که عملکرد درخشانی در این تیم داشته است.

به نوشته توتو میرکاتو باشگاه میلان در کوشش است تا در فصل جابجایی تابستانی با رایکوویچ قرارداد امضا کند چرا که به خوبی می داند نگه داشتن دوناروما بسیار سخت شده است و باید منتظر جدایی این دروازه بان در تابستان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1014

به "سنگربان ریمس گزینه اصلی میلان برای جایگزینی دوناروما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگربان ریمس گزینه اصلی میلان برای جایگزینی دوناروما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید