شارژ بی سیم اپل تا هفته آینده رونمایی می گردد؟ ، ایرپاور در یک قدمی حضور در بازار

به گزارش مجله بیزبینگ، پیش بینی ها حکایت از آن دارند که ایرپاور اپل به زودی وارد بازار می گردد و این موضوع از سوی بعضی شرکای اپل نیز تایید شده است.

شارژ بی سیم اپل تا هفته آینده رونمایی می گردد؟ ، ایرپاور در یک قدمی حضور در بازار

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ایرپاور اپل در سال 2017 معرفی گردید اما نتوانست آنطور که انتظار می رفت به سرعت وارد بازار گردد و این موضوع تا سرانجام سال 2018 نیز در حد معرفی باقی ماند.

این هفته اپل با معرفی آیپد مینی جدید نشان داد که قرار است مخاطبان را غافلکیر کند و این غافلگیری ها ادامه خواهد داشت. اپل در سپتامبر 2017 ایرپاور را به عنوان محصولی معرفی کرد که قابلیت هایی ویژه دارد. این محصول شامل یک پد است که هم زمان قادر به شارژ کردن آیفون، ساعت اپل و ایرپاد است. اپل پیش از این اعلام نموده بود که این محصول را تا سال 2018 رونمایی خواهد نمود اما این وعده عملی نشد و بعضی از گزارش ها حاکی از آن بود که به علت مسائل بیش از حد، این موضوع به تأخیر افتاده است.

اکنون به نظر می رسد اپل هر گونه مسائل مربوط به ایرپاور را حل نموده است چرا که شرکای اپل اکنون آماده آغاز به ساخت پد های شارژ هستند.بعضی از فعالان بازار فناوری معتقدند نخستین سرنخ حضور ایرپاورها اعلام وجود ایرپادهایی بود که از مصرف برق بی احتیاج هستند.

سرنخ دوم نیز این بود که شرک اپل اعلام نموده است که یک ارتقاء سخت افزاری را برای رویداد رونمایی هفته آینده خود آماده نموده است. با توجه به این که اپل تاکید شدید بر افزایش منابع درامد خود دارد، باید دید این افزایش درامد از راستا مذکور خواهد بود یا خیر.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 130

به "شارژ بی سیم اپل تا هفته آینده رونمایی می گردد؟ ، ایرپاور در یک قدمی حضور در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژ بی سیم اپل تا هفته آینده رونمایی می گردد؟ ، ایرپاور در یک قدمی حضور در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید