لزوم تسریع در آماده سازی آرامستان جدید کرمان

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران/کرمان شهردار کرمان بر سرعت بخشیدن به ساخت و آماده سازی آرامستان جدید شهر کرمان تأکید کرد.

لزوم تسریع در آماده سازی آرامستان جدید کرمان

سیدمهران عالم زاده در نشست با معاونان خدمات شهری و حمل ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان و تعدادی دیگر از عوامل اجرای آرامستان جدید، با بیان اینکه حفظ پردیسان قائم(عج) این میراث به جا مانده از گذشتگان ضروری است، اظهار کرد: آماده سازی و بهره برداری هرچه سریع تر از آرامستان جدید و دفن اموات در محل جدید ضروری است.

وی با بیان اینکه راه دسترسی به آرامستان جدید، به طور کامل آسفالت و خط کشی شده، گفت: برای تأمین امنیت رانندگی در این جهت ضروری است هر چه زودتر علایم ترافیکی توسط واحد مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری نصب گردد و در صورتی که بخشی از جهت در محدوده خارج شهر قرار گرفته است، این علائم با هماهنگی و نظر اداره راه و شهرسازی اجرا گردد.

عالم زاده بر زیباسازی و کاشت گل و گیاه، محوطه سازی و اجرای فضای سبز، امکانات اولیه مثل آبخوری و سرویس بهداشتی تأکید کرد و گفت: باید این امکانات در هنگام بهره برداری از آرامستان وجود داشته باشند.

وی اعلام کرد: باید تا روز بهره برداری از آرامستان جدید، برای رفاه حال افراد سکوهایی هم برای اجرای مراسم تحریم و اقامۀ نماز میت ساخته گردد.

شهردار کرمان با آنالیز چندباره طرح این آرامستان، ایرادهای احتمالی را برطرف کرد و از مجریان طرح خواست هرچه زودتر امور محوله را به بهترین شکل ممکن به انتها برسانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1636

به "لزوم تسریع در آماده سازی آرامستان جدید کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تسریع در آماده سازی آرامستان جدید کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید