لپ تاپ گرانقیمت ایسوس با نمایشگر تاشو معرفی گردید

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل،این دستگاه نوآورانه که در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شده یک نمایشگر 17.3 اینچی او ال ای دی تاشو و لمسی دارد که وسط آن لولایی نصب شده است.

لپ تاپ گرانقیمت ایسوس با نمایشگر تاشو معرفی گردید

ایسوس ادعا می نماید پس از تا شدن نمایشگر، لپ تاپ به یک دستگاه جمع و جور 12.5 اینچی تبدیل می گردد که کوچکتر از یک ورقه کاغذ است و به راحتی در کیف فرد جای می گیرد.

دستگاه مذکور در سه ماهه چهارم 2022 میلادی به طور جهانی به قیمت گزاف 3499 دلار عرضه می گردد.زن بوک 17 فولد او ال ای دی در حقیقت نمایشگری در 2 سایز برای کاربر فراهم می نماید که یکی از آنها 17.3 اینچی، لمسی با کیفیت 2.5K است که از وسط تا می گردد.

ایسوس ادعا می نماید لولایی که در دستگاه به کار رفته بسیار دقیق و طبق تست ها قادر به تحمل 30 هزار چرخه باز و بسته شدن است.

پس از باز شدن دستگاه، کاربر می تواند نمایشگر را به دو بخش تقسیم کند که هرکدام از آنها اپلیکیشن های مختلفی را نشان می دهند. به عنوان مثال در یک نمایشگر نرم افزار اکسل و در دیگری گوگل کروم نمایش داده می گردد.

علاوه بر این موارد زن بوک 17 فولد او ال ای دی همراه یک کیبورد بلوتوثی عرضه می گردد و البته با کیبوردهای مجازی که روی یک بخش نمایشگر ظاهر می گردد، کار می نماید.

ایسوس ادعا می نماید دستگاه مذکور را درحالت باز می توان مانند تبلت، در حالتی که تا نیمه تا شده همراه کیبورد به شکل لپ تاپ و حتی به شکل یک کتاب الکترونیک استفاده کرد.

زن بوک 17 فولد او ال ای دی نخستین بار در ژانویه 2022 در نمایشگاه CES آمریکا رونمایی شد اما ایسوس آن را به طور رسمی در نمایشگاه IFA برلین معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2155

به "لپ تاپ گرانقیمت ایسوس با نمایشگر تاشو معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ گرانقیمت ایسوس با نمایشگر تاشو معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید