مراکز خرید ساموئی

به گزارش مجله بیزبینگ، مراکز خرید ارزان کشور تایلند در ساموئی که در این مقاله معرفی شده‌اند می‌تواند بهترین انتخاب شما برای خرید سوغاتی، پوشاک، لوازم آشپزخانه، لوازم الکترونیک و حتی ماهی باشند.

مراکز خرید ساموئی

مرکز خرید شبانه پلازا ساموئی

در مرکز خرید شبانه پلازا ساموئی در لامائی نسخه کوچکی از بازار شبانه پاتونگ واقع در بانکوک را خواهید دید. این بازار شبانه که یکی از بهترین مراکز خرید ساموئی تایلند می باشد، در مرکز شهر ساموئی قرار گرفته است که در آن اجناس زیادی مانند لباس های غیر اورجینال، لوازم آشپزخانه و انواع و اقسام لوازم را به راحتی می توانید پیدا نمایید.

مرکز خرید ماکرو ساموئی

در مرکز خرید ماکرو سامویی که یکی از مراکز خرید ارزان می باشد، حجم بالای محصولات همراه با قیمت پایین را خواهید دید. فروش طیف گسترده ای از مواد غذایی و غیر غذایی در این فروشگاه بسیاری از مشتریان و گردشگران تور ساموئی را به خود جلب می کند.

مرکز خرید روستای ماهیگیری ساموئی

مرکز خرید روستای ماهیگیری ساموئی یک منطقه عالی برای خرید سوغات به شمار می رود. با قدم زدن در روستای ماهیگیری مغازه ها و رستوران های زیادی را خواهید دید که انواع تی شرت و لباس های مد روز را ارائه می دهند.

مرکز خرید بادی اورینتال پلازا ساموئی

مرکز خرید بادی اورینتال پلازا ساموئی در شمال لامائی واقع شده است که یکی از بهترین مراکر خرید تایلند همراه با جای پارک مناسب و طراحی زیبا می باشد. در این بازار کافی شاپ، رستوران و دیگر امکانات وجود دارد.

مرکز خرید چاونگ ساموئی

چاونگ یک خیابان فوق العاده است که انواع فروشگاه ها را در آن خواهید دید که برای خرید انواع لوازم و سوغاتی های گوناگون مناسب است. در آنجا انواع صنایع دستی، جواهرات، لباس هایی که کار دست است و ... را می توانید خریداری کنید.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 575

به "مراکز خرید ساموئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید ساموئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید