مسلمی پور: مخالف برگزاری لیگ هستم، جان ما ارزش ندارد؟

به گزارش مجله بیزبینگ، محمد مسلمی پور مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تاکید نمود که مخالف ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر است.

مسلمی پور: مخالف برگزاری لیگ هستم، جان ما ارزش ندارد؟

محمد مسلمی پور در گفت وگو با خبنرگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با آغاز بازی ها از 22 خرداد ماه و اینکه قرار است 9 هفته پایانی بازی های لیگ برتر برگزار گردد، گفت: متاسفانه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در ایران کم نیست و این بیماری هم ریشه کن نشده است. با این شرایط نمی دانم چرا قرار است بازی های لیگ برتر را برگزار نمایند. بعضی مسئولان پشت میز نشسته اند و می خواهند خیلی راحت تصمیم بگیرند ولی ما باید عواقب کار را هم در نظر بگیریم. آیا جان مسئولان ارزش دارد و جان ما ندارد؟

وی در قسمت دیگری از حرف هایش مطرح نمود: اگر بازی ها نیمه کاره بماند، بازیکنان از لحاظ اقتصادی ضرر می نمایند ولی ارزش جان انسان ها از هر چیزی بالاتر است. من در حال حاضر از باشگاه سپاهان و ماشین سازی طلب دارم ولی در این شرایط فقط به فکر سلامتی خودم و مردم هستم، امیدوارم مسئولان هم یک تصمیم منطقی بگیرند تا فردی با خطر روبرو نگردد. در حال حاضر بازیکنان 80 روز است که از بازی رسمی و تمرین گروهی دور هستند، متاسفانه بیماری رونا هم که ریشه کن نشده و من با این شرایط مخالف ادامه برگزاری بازی ها هستم.

مسلمی پور در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت تعطیلی بازی ها موافق اعلام قهرمان است؟ اعلام کرد: در فوتبال که چیزی قابل پیش بینی نیست و تیم های دیگر هم برای خودشان شانس قهرمانی قائل هستند. از طرفی پرسپولیس هم شانس خوبی برای قهرمانی دارد، در این زمینه باید دید سازمان لیگ چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1035

به "مسلمی پور: مخالف برگزاری لیگ هستم، جان ما ارزش ندارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسلمی پور: مخالف برگزاری لیگ هستم، جان ما ارزش ندارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید