کامیابی نیا: بازیکنان پرسپولیس واکسن قهرمانی زده اند، گوا قرنطینه ندارد اما نمی توانیم بیرون برویم

به گزارش مجله بیزبینگ، کمال کامیابی نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که بازیکنان این تیم واکسن زده اند اما واکسن قهرمانی بوده که در این چند سال از آن بهره می برند.

کامیابی نیا: بازیکنان پرسپولیس واکسن قهرمانی زده اند، گوا قرنطینه ندارد اما نمی توانیم بیرون برویم

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، کمال کامیابی نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر این تیم به هند برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و رقابت با تیم های گوای هند، الریان قطر و الوحده امارات گفت: شرایط ما خوب است که آخرین بازی لیگ را هم با برد پشت سر گذاشتیم و روحیه خوبی داریم. امیدوارم به هند برویم، نتایج خوبی بگیریم و از گروه مان صعود کنیم.

وی درباره اینکه با توجه به شرایط کرونایی و اینکه قرنطینه ای هم در هتل وجود ندارد که کار بازیکنان را برای حفظ سلامتی سخت می نماید، گفت: ما هم شنیده ایم شهری که در آن هستیم آزاد است و قرنطینه نیست. به هر حال خودمان باید رعایت کنیم و تا جایی که ممکن است با پزشک تیم هماهنگ می کنیم. بیرون که نمی رویم اما همه چیز را باید رعایت کنیم. هدف ما صعود از گروه مان است و به همین دلیل به هند می رویم و به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حریفان این تیم در گروه E لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: سه تیم دیگر، خوب هستند. تیم هایی که به لیگ قهرمانان می آیند، پتانسیل صعود از گروه شان را دارند. ما هم پرسپولیس هستیم و دوره گذشته فینالیست بودیم. امیدوارم تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

کامیابی نیا در واکنش به این صحبت ساکت الهامی که گفته گویا بعضی تیم ها واکسن زده اند و با خیال راحت مسابقات شان را برگزار می نمایند، گفت: بله، بازیکنان پرسپولیس همگی واکسن قهرمانی زده اند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا واکسن کرونا هم زده اند یا نه، گفت: فعلاً که ما واکسن کرونا نزده ایم اما همانطور که گفتم واکسن قهرمانی زده ایم و در این چند سال هم از آن استفاده می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1589

به "کامیابی نیا: بازیکنان پرسپولیس واکسن قهرمانی زده اند، گوا قرنطینه ندارد اما نمی توانیم بیرون برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: بازیکنان پرسپولیس واکسن قهرمانی زده اند، گوا قرنطینه ندارد اما نمی توانیم بیرون برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید