معتادان متجاهر در سیستان وبلوچستان جمع آوری می شوند

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در آینده نزدیک برابر پروتکل های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و ستاد مبارزه با مواد مخدر، معتادان متجاهر از سطح شهر زاهدان و تمامی نقاط استان جمع آوری خواهند شد.

معتادان متجاهر در سیستان وبلوچستان جمع آوری می شوند

احمدعلی موهبتی در بازدید از مرکز آماده سازی شده برای قرنطینه معتادان متجاهر در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با بیان اینکه جمع آوری معتادین متجاهر از سطح خیابان ها به عنوان افرادی که هیچ گونه ضوابط بهداشتی را رعایت نمی نمایند و عامل انتقال ویروس کرونا هستند در دستور کار قرار گرفته است، گفت: معتادان متجاهر پس از جمع آوری در این مکان، تحت پوشش خدمات غربالگری، مراقبت و درمان قرار می گیرند.

بنابراین گزارش، در جریان این بازدید توضیحات لازم توسط دستگاه های متولی ارائه شد و استاندار سیستان و بلوچستان نیز دستورات و راهکارهای لازم را صادر نمود.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان پس از آن از تنها مرکز ماده 16 نگهداری زنان معتاد متجاهر استان در شهر زاهدان بازدید میدانی کرد و توضیحات لازم پیرامون نحوه فعالیت این مرکز توسط متولیان امر، ارائه گشت.

همچنین در ادامه این برنامه نیز استاندار سیستان و بلوچستان و همراهان از مراکز نگهداری تحت پوشش سازمان بهزیستی در شهر زاهدان بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1030

به "معتادان متجاهر در سیستان وبلوچستان جمع آوری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتادان متجاهر در سیستان وبلوچستان جمع آوری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید