مهدی طارمی در رادار غول های اروپا

به گزارش مجله بیزبینگ، رسانه انگلیسی از حضور نمایندگان منچستر یونایتد، لیورپول و بایرن مونیخ در بازی پورتو با لیون اطلاع داد.

مهدی طارمی در رادار غول های اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایتweallfollowunited انگلیس در گزارشی به حضور نمایندگان باشگاه منچستر یونایتد در بازی پورتو با لیون در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا اطلاع داد.

بازی رفت پورتو با لیون با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم فرانسوی به خاتمه رسید. مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان در این بازی برخلاف بازی های گذشته نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

این رسانه انگلیسی در گزارش خود مطرح نمود استعدادیاب های باشگاه منچستر در استادیوم پورتو حضور پیدا کردند تا ستاره این تیم را زیرنظر بگیرد تا در تابستان اقداماتی برای جذب آنها انجام گردد. مهدی طارمی ستاره ایرانی یکی از ستارگانی بود که در رادار نمایندگان منچستر یونایتد نهاده شد ولی نتوانست عملکرد درخشانی مقابل دیدگان مسئولان شیاطین سرخ داشته باشد.

این رسانه، نوشت: منچستریونایتد نمایندگانش را برای حضور در بازی پورتو در لیگ اروپا فرستاد تا اهداف احتمالی جابجایی را شناسایی نمایند. منچستریونایتد به همراه چند غول اروپایی دیگر، در بازی اخیر پورتو در لیگ اروپا مقابل المپیک لیون، نمایندگانی داشتند تا اهداف احتمالی جابجایی نو را شناسایی نمایند.

فقط شیاطین سرخ نبودند، بلکه سایر باشگاه های اروپایی مانند لیورپول و بایرن مونیخ نیز برای برنامه ریزی کار جابجایی تابستانی خود در خاتمه فصل، نمایندگانی را به این بازی فرستادند. با این حال، همه آنها چیز زیادی برای گزارش دادن به باشگاه های خود ندارند زیرا تعداد بسیار کمی از ستاره های پورتو در استادیوم دو دراگائو تحت تأثیر نهاده شدند.

پورتو مدت هاست که محل پرورش بازیکنان با استعداد بوده است و باشگاه های اروپایی آن را شکارگاهی ارزشمند برای خود می دانند. یونایتد نیز با این موضوع غریبه نبوده و الکس تلس و دیوگو دالوت را از تیم پرتغالی به خدمت گرفت.

اگرچه پورتو بازیکنان باکیفیتی در اختیار شیاطین سرخ قرار داده است، اما اسپورتینگ رقیب پورتو است که واقعاً به نفع تیم انگلیسی کار نموده است. ستاره های درجه یک دنیا مانند کریستیانو رونالدو و برونو فرناندز در سال های گذشته از اسپورتینگ راهی منچستر شدند.

علی رغم شکست در بازی رفت، ویتینیا هافبک پورتو در شب جرقه درخشانی بود، در حالی که برترین گلزن فعلی مهدی طارمی نیز در زمین کوشش می کرد تا از خط دفاعی لیون عبور کند. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا تیم اولدترافورد کدام یک از این بازیکنان را در آینده نزدیک دنبال خواهد نمود یا خیر.

پورتو نسبت به سایر باشگاه های اروپایی که در پی ستاره های بیشتر دور آن ها می گردند، محتاط خواهد بود، زیرا اخیراً لوئیز دیاز را در پنجره جابجایی ژانویه از دست داد و این بازیکن راهی لیورپول شد. آنها امیدوارند که بازیکنانی مانند ویتینیا و طارمی چند سال دیگر بمانند و تابستان این تیم را ترک ننمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2106

به "مهدی طارمی در رادار غول های اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی در رادار غول های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید