نخستین پرواز شبیه سازی شده دراگون

به گزارش مجله بیزبینگ، شرکت فضایی اسپیس اکس یک فیلم شبیه سازی شده از نخستین پرواز کرو دراگون را به فضا به اشتراک گذاشت، این کپسول قرار است یک خدمه انسانی را به ایستگاه فضایی بین المللی ببرد.

نخستین پرواز شبیه سازی شده دراگون

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، فیلم شبیه سازی SpaceX نشان می دهد که نخستین ماموریت Crew Dragon چگونه قرار است اتفاق بیفتد و در سال 2020 به فضا برود.

طبق گفته مدیر ناسا، پرواز آزمایشی کپسول دراگون که حامل سرنشین است و قرار است چند فضانورد را به ایستگاه فضایی بین المللی برساند در سه ماهه اول سال آینده انجام خواهد شد.

SpaceX یک فیلم شبیه سازی از اولین پرواز Crew Dragons را به فضا به اشتراک گذاشت، این کپسول قرار است یک خدمه انسانی را به ایستگاه فضایی بین المللی ببرد.

کرو دراگون قرار است سوار بر موشک Falcon 9 به ایستگاه فضایی بین المللی برسد؛ ایلان ماسک تأکید می کند این ماموریت ممکن است تا سال آینده شروع نشود، اما شرکت فضایی خصوصی اسپیس اکس ویدئویی شبیه سازی شده از نخستین سفر Crew Dragon را به ایستگاه فضایی بین المللی به اشتراک گذاشته است.

این کلیپ، خدمه سوار بر کپسول، شمارش معکوس تا انفجار و جدایی از موشک Falcon 9 را قبل از اتصال به ایستگاه فضایی آمریکا برجسته می کند.

ماسک گفت: دراگون باید تاماه فوریه کاملاً از نظر بدنه برای پرواز آماده باشد؛ ضمن اینکه احتمالاً چند ماه دیگر طول خواهد کشید تا آزمایش های مهم ایمنی این کپسول انجام شود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 684

به "نخستین پرواز شبیه سازی شده دراگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین پرواز شبیه سازی شده دراگون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید