نگاهی نزدیک به نسخه 5G تبلت Huawei MatePad Pro

به گزارش مجله بیزبینگ، تبلت Huawei MatePad Pro به اسم پرچمدار نو بازار تبلت های هوآوی، مجموعه ای از فناوری ها و نوآوری ها را در خود جای داده است تا به اسم محصولی شاخص در دنیای تبلت ها شناخته گردد.

نگاهی نزدیک به نسخه 5G تبلت Huawei MatePad Pro

هوآوی در ماه نوامبر سال گذشته میلادی از تبلت پرچمدار Huawei MatePad Pro با قابلیت های برجسته و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه رونمایی کرد و در تاریخ 24 فوریه نسخه مجهز به قابلیت ارتباطی 5G این دستگاه هم معرفی گردید. این نسخه، به تراشه Kirin 990 5G تجهیز شده که از مودم ادغام شده در تراشه جهت دسترسی به شبکه های ارتباطی نسل پنجم استفاده می نماید. علاوه بر این، در تبلت تازه پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم با سرعت بالاتر در دسترس خواهد بود.

قابلیت های ارتباطی پیشرفته برای کاربران

تراشه تازه استفاده شده در Huawei MatePad Pro 5G از شبکه های ارتباطی 5G پشتیبانی می نماید تا احتیاجهای کاربران را جهت اتصال به نسل تازه ارتباطات برآورده کند. به این ترتیب، پرچمدار تازه هواوی سرعت دانلودی تا 10 برابر بیشتر از آنچه در شبکه 4G دیده بودیم را با تاخیر کمتر، امکان پذیر می نماید. این ترکیب، گزینه ای ایده آل برای تمام کاربران به ویژه افرادی است که به استانداردهای اینترنتی سطح بالا احتیاج دارند. به اسم نمونه اجرای بازی ها برپایه سرویس های ابری، به راحتی و با کیفیت بسیار خوبی روی این شبکه اجرا می گردد.

ترکیب گرافیتی سه بعدی که به وسیله متخصصان هوآوی فراوری شده هم امکان دفع سریع و موثر گرما را فراهم می نماید تا مسائل مربوط به حرارت دستگاه در صورت استفاده از شبکه 5G به منظور استریم بازی ها یا دانلود ویدئوهای با کیفیت بالا و حتی اجرای بازی های سنگین برطرف گردد.

تراشه تازه بر پایه فناوری پیشرفته 7nm+EUV ساخته شده و باعث می گردد شش هسته از مجموع هشت هسته پردازشی آن، با سرعت بالاتری کار نمایند و واحد پردازش هوش مصنوعی هم عملکرد بهتری داشته باشد. کنار این تراشه، هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی هم امکان اجرای سریع برنامه ها و بازی ها را در کنار ذخیره سازی حجم قابل توجهی از اطلاعات را به وجود آورده است.

رکوردشکنی در شارژ تبلت

Huawei MatePad Pro از امکان قابلیت شارژ سریع بی سیم 15 واتی استفاده می نماید تا بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن، باتری دستگاه را بدون سیم شارژ کرد. هوآوی به این استاندارد راضی نشده و در محصول تازه خود یعنی Huawei MatePad Pro 5G پشتیبانی از شارژ بی سیم 27 واتی را تدارک دیده، در مورد شارژ با استفاده از کابل هم استاندارد شارژ سریع 40 واتی در نظر گرفته شده است. به ادعای هوآوی، با یک بار شارژ باتری می توان به مدت 11 ساعت پیوسته از آن استفاده کرد. امکان شارژ معکوس یعنی انتقال شارژ از تبلت به محصولات دیگر هم در نظر گرفته شده است.

Huawei MatePad Pro 5G اولین تبلت دنیا با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم 27 واتی و بعلاوه شارژ بی سیم معکوس 7.5 واتی است.

صفحه کلید و قلم برای تکمیل تجربه

هوآوی دو لوازم جانبی مخصوص برای Huawei MatePad Pro درنظر گرفته، صفحه کلید هوشمند هوآوی علاوه بر اینکه فاصله مناسب بین کلیدها نظیر آنچه در یک لپ تاپ می بینیم را به همراه دارد، امکان قرار گرفتن تبلت در زاویه 60 و 70 درجه با افق را فراهم نموده است. به این ترتیب هنگام مشاهده محتویات چندرسانه ای یا استفاده های دیگر، می توان تبلت را در زاویه ای مناسب قرار داد.

قلم M-Pencil محصول دیگری است که امکان تشخیص بیش از 4000 سطح فشار را بهمراه امکان تشخیص زاویه هنگام استفاده به وسیله کاربر را دارد. M-Pencil با طراحی شش گوشه خود امکان نوشتن به طور طبیعی و دقیقا مانند زمانی که یک مداد در دست داریم، را فراهم می نماید. استفاده از مواد کامپوزیتی هم باعث شده این قلم کاملاً روان بنویسد.

امکان شارژ کامل قلم هم به طور بی سیم و در مدت زمان یک ساعت ممکن شده است. با 30 ثانیه شارژ این قلم تا 10 دقیقه قابل استفاده است.

به اشتراک گذاری بلادرنگ اطلاعات بین دستگاه ها و صفحه نمایش ها

با اتصال گوشی هوشمند هوآوی به Huawei MatePad Pro یک زیست بوم یکپارچه ارتباطی ایجاد می گردد. به اسم مثال، می توان تماما صفحه گوشی را روی تبلت منتقل کرد و سپس اطلاعات و فایل ها را به وسیله کشیدن و رها کردن به راحتی بین دو دستگاه انتقال داد.

قابلیت نمایش چندپنجره ای در رابط کاربری EMUI 10 هم مالتی تسکینگ یا استفاده از برنامه های مختلف در کنار هم را ساده تر نموده و قابلیت کاربردی دیگر برای مشاهده محتویات، Huawei APP Multiplier است که امکان مشاهده یک اپلیکیشن خاص در چند پنجره را فراهم می نماید.

قابلیت های خاص برای مشتاقان محتواهای چندرسانه ای

Huawei MatePad Pro 5G از ترکیب صوتی چهار اسپیکری استفاده می نماید که سیستم استریوی Histen 6.0 3D در خود دارد. به این ترتیب، تبدیل به گزینه ای ویژه برای مشتاقان محتواهای چندرسانه ای می گردد. استفاده از سیستم صوتی با استاندارد Harman Kardon هم باعث می گردد از صدای غنی با جزئیات فوق العاده لذت برد. پنج میکروفون هم سیستم 360 درجه حذف نویز تضمین می نماید و صدایی شفاف و بلند به گوش می رسد.

در نهایت می توان تبلت هوآوی MatePad Pro نسخه 5G را گزینه ای پرچمدار، همراه با نوآوری و فناوری های مدرن به حساب آورد که با هدف تسخیر بیشتر بازار تبلت به وسیله هوآوی عرضه شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1827

به "نگاهی نزدیک به نسخه 5G تبلت Huawei MatePad Pro" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی نزدیک به نسخه 5G تبلت Huawei MatePad Pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید