هاچ بک تازه نیسان با الهام از فیلم بتمن!

به گزارش مجله بیزبینگ، خودروسازی ژاپنی نیسان در همین اواخر بود از یک هاچ بک محدود و ویژه ای با نام Nissan Juke Kiiro رونمایی کرد که قرار است تنها 500 نسخه از آن روانه بازار گردد، اما گویا خودروسازی این نسخه ویژه را به همین مدل محود ننموده و اکنون به طور رسمی از هاچ بک دیگری با نام Nissan Micra Kiiro رونمایی نموده است.

هاچ بک تازه نیسان با الهام از فیلم بتمن!

به گزارش خبرنگاران، نیسان میکرا اکنون دارای نسخه ویژه نو کیرو است که گفته می گردد تنها به 250 دستگاه محدود می گردد و این نصف تعداد Juke Kiiro خواهد بود که اخیراً معرفی شده است. مدل های نسخه Kiiro به عنوان یک مشارکت تبلیغاتی با نوترین فیلم بتمن فراوری شده اند و در حالی که نشان های بتمن را ندارند، چند نکته منحصر به فرد وجود دارد که آن ها را متمایز می نماید.

Nissan Juke Kiiro

هاچ بک میکرا کیرو، همانند نسخه Juke Kiiro دارای گرافیک Kiiro در ستون C و بعلاوه جزئیات زرد رنگ در سپر جلو، سپر عقب و پانل های جانبی است. این خودرو بعلاوه دارای رنگ بدنه اکو خاکستری و شیشه محفظه عقب است که روی رینگ های آلیاژی 17 اینچی مشکی براق قرار می گیرد. یک خط منحنی رادیکال از روی قسمت جلوی کاپوت میکرا کیرو آغاز و پس گرفتن یک موج در زیر ستون اول، به شکل بالارونده به انتهای خودرو امتداد می یابد. این خط به شکل جالب توجهی به این هاچ بک کوچک ظاهری تهاجمی می دهد و حس یک ماشین رالی را به بیننده و راننده منتقل می نماید. برخلاف Juke Kiiro، میکرا کیرو در قسمت جلو، از لحاظ آیرودینامیکی قوس متقارن تری را عرضه می نماید و امتداد قوس از سقف تا کاپوت ماشین یک دست به نظر می رسد. چراغ های اصلی میکرا کیرو به شدت تهاجمی و بزرگ هستند که از کناره ماشین تا وسط موتور امتداد می یابند. جلو پنجره خودو نیز کوچک طراحی شده است تا نشان نیسان در وسط آن به خوبی دیده گردد.

بر اساس سطح تریم Acenta، میکرا کیرو دارای پک ویژن نیسان به صورت استاندارد است که شامل سنسور های پارک عقب، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و تهویه های اتوماتیک اضافی است. فضای داخلی آن ویژگی های منحصر به فرد Juke Kiiro را ندارد، بنابراین هیچ دوخت زرد مخصوص Kiro یا نشان Kiiro وجود ندارد. یک صفحه نمایش لمسی هفت اینچی از سیستم اطلاعات تفریح NissanConnect در آن قرار داده شده تا ناوبری TomTom با به روز رسانی زنده ترافیک، Android Auto و Apple CarPlay را به کاربر ارائه دهد.

هیچ تغییری در پیشرانه ای وجود ندارد و میکرا کیرو همان موتور 3 سیلندر 1.0 لیتری توربوشارژ 99 اسب بخاری را ارائه می نماید که در طیف Micra با گیربکس پنج سرعته دستی یا اتوماتیک CVT موجود است؛ بنابراین این پیشرانه باید ارقام بازده سوخت مشابهی را به Acenta که 50.4 mpg و 121g/km CO2 مدیریت می نماید، بدهد. قیمت Micra Kiiro نیز اعلام شده است که نسخه دستی آن از 18375 پوند و نسخه اتوماتیک آن از 19725 پوند آغاز می گردد.

منبع: autoexpress

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2119

به "هاچ بک تازه نیسان با الهام از فیلم بتمن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاچ بک تازه نیسان با الهام از فیلم بتمن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید