با پارک لامپینی در بانکوک آشنا شوید

به گزارش مجله بیزبینگ، پارک لامپینی بانکوک (Lumphini Park Bangkok)، از زیباترین پارک‌های کشور تایلند در شهر بانکوک می‌باشد. این پارک به دلیل زیبایی‌هایی که در خود جای داده گاهی ممکن است در روز بیش از ده هزار بازدیدکننده برای بازدید دارد.

با پارک لامپینی در بانکوک آشنا شوید

مجسمه ای از شاه راما ششم نیز در ورودی جنوب غربی پارک نصب شده است. همچنین امکان قایق سواری بر روی دریاچه های پارک فراهم شده و بازدید کنندگان می توانند با پرداخت 40 بات به مدت 30 دقیقه از قایق ها استفاده کنند به علاوه دوچرخه سواری در پارک لامپینی بانکوک فقط در طول روز بین ساعات 10 الی 15 مجاز می‌باشد و ممنوعیت سیگار کشیدن در سراسر این پارک به چشم می‌خورد.

پارک لامپینی که یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک است دارای فضای سبز، درختان بسیار، گل های زیبا، دریاچه های بزرگ و انواع مختلف از حیوانات می باشد و به دلیل اینکه لامپینی یک منبع غنی از مواد غذایی طبیعی است بیش از 30 گونه از پرندگان در درختان این مجموعه لانه ساخته اند. همچنین زمین هایی برای بازی بچه ها تعبیه شده و کتابخانه پارک نیز از 8 صبح تا 8 شب انواع کتاب و فیلم های ویدیویی را برای گردشگران تور بانکوک به نمایش می‌گذارد. با تور بانکوک می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که در طول عمر خود مشاهده نکرده‌اید.

برای دسترسی به پارک لامپینی تایلند که روزانه از 4:30 صبح تا ساعت 21 پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد. می‌توان از ترن هوائی بی تی اس خط سیلوم ایستگاه Sala Daeng و ایستگاه های لامپینی و Si Lom ام آر تی برای دسترسی به این هتل اقدام کرد.

در سال 1920 میلادی در زمین خصوصی پادشاه راما ششم به منظور میزبانی تعدادی از نمایشگاه های صنایع دستی و نمایش گل راه اندازی گردید اما مجموعه نمایشگاهی آن موفقیت چندانی کسب نکرد و در سال 1952 به منظور استفاده های عمومی باز شد.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 573

به "با پارک لامپینی در بانکوک آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پارک لامپینی در بانکوک آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید