پارک ملی خو وای در تایلند

به گزارش مجله بیزبینگ، پارک ملی خو وای (Khao Yai)، در کشور تایلند قرار دارد. از لحاظ پوشش گیاهی و جانوری تنوع بسیاری دارد و بسیاری از گیاهان معطر و حتی گیاهان تجاری هم در این پارک دیده می شود.

پارک ملی خو وای در تایلند

 این پارک مقصد بسیاری از محلی ها و هم چنین توریست های داخلی خود تایلند است و حتی در روزهای غیر تعطیل هم بسیار شلوغ است.  در 18 سپتامیر 1962 آغاز بعه کار کرده است و در سال 2005 این مکان به عنوان میراث طبیعی یونسکو معرفی شد.

در پارک ملی پنج رودخانه وجود دارد که شامل Prachin Buri ، Nakhon Nayok ، Lam Ta Kong، Praplerng ،Muag Lekv می‌گردد. رودخانه نیخون نایوک (Nakhon Nayok) در بخش جنوبی قرار دارد و برای فعالیت های اقتصادی و کشاورزی محلی ها مفید می‌باشد. رودخانه مواگ لکو Muag Lekv هم در قسمت شمالی قرار دارد و در تمام طول سال آب در آن جریان دارد.

مسیرهای پیاده روی زیبایی در این پارک وجود دارد. از مسیرهای کوتاه که 1 تا 9 کیلومتر طول دارند و برای لذت بردن از مناظر طبیعی به شما توصیه می‌گردد. در پارک ملی، موزه ای وجود دارد که می توانید در آن آلبوم هایی باور نکردنی از حیوانات پارک را مشاهده نمایید. این آلبوم ها علاوه بر نشان دادن گونه های جانوری انواع گونه های گیاهی پارک را هم به تصویر کشیده است. برای تجربه یک سفر پر از جاذبه‌های طبیعی با تور تایلند ارزان همراه شوید. همراه با یک جیپ و یک نور افکن شما را به دل پارک ملی می برند و می توانید حیواناتی را که شب رو هستند ببینید. دو برج در پارک ملی وجود دارد که برای مشاهده حیوانات از فاصله دور طراحی شده است. هر کدام از برج ها در مکان های متفاوتی قرار دارند و از هر کدام زاویه متفاوتی رو به پارک دارید. خوک وحشی،  فیل و بسیاری حیوانات دیگر در این سافاری احتمال دیده شدن دارند و مدت زمان کامل این سافاری یک ساعت است.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 577

به "پارک ملی خو وای در تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "پارک ملی خو وای در تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ملی خو وای در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید