پخش ویژه برنامه تلویزیونی مهدویت با عنوان به وقت باران از شبکه قزوین

به گزارش مجله بیزبینگ، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین از پخش ویژه برنامه تلویزیونی مهدویت با عنوان به وقت باران از شبکه قزوین اطلاع داد.

پخش ویژه برنامه تلویزیونی مهدویت با عنوان به وقت باران از شبکه قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران قزوین،علی رحیمی گفت:یکی از اهداف و آرمان های انفلاب اسلامی و جامعه شیعی ایران همیشه انتظار فرج آن حضرت و کوشش برای انتقال این مفهوم ارزشمند به جهانیان می باشد. صدا و سیمای مرکز قزوین هم ضمن توجه به رسالت رسانه در این حوزه با همین رویکرد آغاز به فراوری و پخش برنامه ای با موضوع مهدویت کرده است.

رحیمی گفت:برنامهبه وقت باران ویژه برنامه ترکیبی و مصاحبه محور است که با حضور جوانان و نوجوانان بصورت حلقه های معرفت در لوکشین های امامزادگان(ع) استان برگزار خواهد شد و ضمن تبیین فرهنگ مهدویت مراکز فعال مهدوی در سطح استان را معرفی و فعالیت آن ها را در این حوزه انعکاس خواهد داد.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه به وقت باران در بخشی دیگر با راه اندازی پویش های مجازی همچون: پویش مهر مهدوی و در بخش های کارشناسی با پرداخت به سینمای آخرالزمانی و نقد فیلم مخاطبان را بیش از پیش با خود همراه می نماید.

ویژه برنامه تلویزیونی به وقت باران به تهیه کنندگی روح الله فاطمی نسب و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین و ستاد نمازآدینه شهر قزوین آدینه ها قبل از اذان مغرب به مدت 45دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می رود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1599

به "پخش ویژه برنامه تلویزیونی مهدویت با عنوان به وقت باران از شبکه قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش ویژه برنامه تلویزیونی مهدویت با عنوان به وقت باران از شبکه قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید