پسماند خشک تحویل دهید میوه تحویل بگیرید

به گزارش مجله بیزبینگ، معاون امور منطقه ها سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: شهروندان می توانند با تحویل پسماند خشک از امکان خرید اقلام مورد احتیاج و بیمه آتش سوزی بهره مند شوند.

پسماند خشک تحویل دهید میوه تحویل بگیرید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران؛ شادی مالکی گفت: ساکنان مرکز با شرکت در طرح پسماند مارکت، گلماند و پسماند بیمه و پسماند ورزش مایحتاج زندگی خود را درقبال ارائه پسماند های خشک به خانه هایشان می برند.

وی اضافه نمود: از این طریق شهروندان می توانند گل، میوه، اقلام موردنیاز، بیمه آتش سوزی منزل را بدون پرداخت پول خرید نمایند.

معاون امور منطقه ها سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: براساس دستورالعمل سازمان مدیریت پسماند مراکزی تحت عنوان پسماند مارکت، گلماند، پسماند بیمه، پسماند ورزش و کارواش پسماند در منطقه ها 22گانه ایجاد شده است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر 19 پسماند مارکت، 22مرکز گلماند، 3 پسماند بیمه، 2 پسماند ورزش و 1 کارواش پسماند ایجاد شده است که در مراکز گلماند انواع گل ها و گیاهان، کود و گلدان عرضه می گردد. در مراکز پسماند مارکت انواع اقلام سوپرمارکتی ارائه می گردد.

به گفته مالکی؛ حتی در دو مرکز واقع در منطقه 10 و 14انواع میوه، نوشت افزار و ... هم ارائه می گردد.

وی یاد آور شد: در مورد پسماند بیمه افراد در ازای هر 1000 تومان ارائه پسماند 2و نیم میلیون تومان پوشش بیمه ای آتش سوزی منازل، کسبه، مجتمع مسکونی و اداری، مسولیت مدیران مجتمع و آسانسور بهره مند می شوند.

معاون امور منطقه ها سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با بیان اینکه در ایستگاه مترو خوشحال مرکز پسماند بیمه افتتاح شده است، گفت: در طرح تازه سازمان تحت عنوان پسماند ورزش؛ در قبال پسماند خشک اقلام ورزشی ارائه خواهد شد که جانمائی این غرف در نزدیک ترین غرفه به مراکز ورزشی خواهد بود.

به گفته مالکی؛ در طرح کارواش پسماند که در حال حاضر در منطقه 19 ایجاد شده است شهروندان با ارائه پسماند خود به 23 غرفه واقع در منطقه می توانند از خدمات شستشوی خودرو بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2093

به "پسماند خشک تحویل دهید میوه تحویل بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسماند خشک تحویل دهید میوه تحویل بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید