پوچتینو: از حذف کره ناراحتم و از برگشتن سون راضی، کاری کردم یورنته مجبور گردد مرا در شادی گلش سهیم کند!

به گزارش مجله بیزبینگ، سرمربی تاتنهام از بازگشت یکی از مهره های کلیدی تیمش در مقطعی از فصل که تعدادی از بازیکنان اصلی او غایب هستند ابراز خوشحالی کرد.

پوچتینو: از حذف کره ناراحتم و از برگشتن سون راضی، کاری کردم یورنته مجبور گردد مرا در شادی گلش سهیم کند!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تاتنهام شب گذشته (چهارشنبه) در بازگشت ستاره کره ای خود هئونگ سون مین پیروز شد میهمانش واتفورد را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و جایگاهش را در رده سوم جدول لالیگا تثبیت کند.

گل نخست تاتنهام را در این بازی هئونگ مین سون زد تا کار را به تساوی بکشاند. این بازیکن 26 ساله که برای بازی در تیم ملی ملی کره جنوبی در جام ملت های آسیا، دو هفته از همراهی تاتنهام باز مانده بود در حالی به ترکیب سفیدپوشان لندن برگشت که این تیم درگیر بحران مصدومیت است و همین دلیل برای رفع شدن بخشی از نگرانی های سرمربی اش مائوریسیو پوچتینو شد.

پوچتینو در خاتمه بازی گفت: ما ناراحتیم که تیم ملی کره در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به قطر باخت. سون می خواست به تیم ملی کشورش برای بردن جام ملت های آسیا یاری کند. در عین حال من باید راستش را بگویم؛ اینکه خوشحالم که او برگشته است چون او دارد به ما برای بردن بازی ها یاری می نماید و این خیلی مهم است. من برنامه نداشتم که او را 90 دقیقه بازی بدهم اما خودتان که شرایط ما را می دانید. من با دستیارم صحبت کردم و گفتم شاید لازم باشد کمی ریسک کنیم و بگذاریم سون به بازی اش ادامه دهد. البته او با خستگی زیاد بازی را به خاتمه رساند. ببینیم می توانیم او را برای بازی بعدی آماده کنیم یا نه. اگر آماده باشد در ترکیب اصلی قرار می گیرد و گرنه روی نیمکت می نشیند. در هر حال ما به او واقعاً احتیاج داریم. او امشب گلی فوق العاده زد و پرانرژی ظاهر شد. من از عملکردش راضی ام اما بیشتر از تعهدی که برای یاری به تیم نشان داد.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام از فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی تیمش که در دقیقه 87 این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد هم تمجید کرد. این دومین گل او در سه بازی اخیرش بوده که به لطف مصدومیت هری کین توانسته در ترکیب اصلی تاتنهام قرار بگیرد. او پس از زدن گل به سمت پوچتینو رفت و او را در آغوش گرفت. پوچتینو اما در این بار گفت: فکر نمی کنم که او می خواست به سمت من بیاید. من بودم که به سمت او رفتم و خودم را در مسیری قرار دادم که بتوانم با او شادی گل انجام دهیم. معمولاً من برای گل های تیمم شادی نمی کنم اما امروز احساس کردم که آزادی بیشتری برای این کار دارم چون واقعاً حق مان بود که بازی را ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 102

به "پوچتینو: از حذف کره ناراحتم و از برگشتن سون راضی، کاری کردم یورنته مجبور گردد مرا در شادی گلش سهیم کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: از حذف کره ناراحتم و از برگشتن سون راضی، کاری کردم یورنته مجبور گردد مرا در شادی گلش سهیم کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید