پوگبا: شاید منچستریونایتد بزرگترین باشگاه تاریخ باشد

به گزارش مجله بیزبینگ، پل پوگبا می گوید که بازیکنان جوان منچستریونایتد باید نهایت استفاده را از فرصتی که برای بازی در تیم اول به دست می آورند، بکنند، چون شاید برای بزرگترین باشگاه تاریخ به میدان می فرایند.

پوگبا: شاید منچستریونایتد بزرگترین باشگاه تاریخ باشد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ملاقات روز یکشنبه برابر اورتون چهارهزارمین بازی است که یک بازیکن از آموزشگاه منچستریونایتد در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت. این فرایند از سال 1937 شروع شد و با تعهد اوله گونار سولشر به استفاده از بازیکنان جوان در تیم اول ادامه پیدا کرد.

پیروزی 0 - 4 روز پنجشنبه برابر آلکمار در رقابت های لیگ اروپا یکی از روز های درخشان آموزشگاه یونایتد بود چرا که 9 بازیکن از این آموزشگاه در ترکیب شیاطین سرخ حضور داشتند. پوگبا که در 16 سالگی به منچستریونایتد پیوست حالا یکی از ستارگان تیم سولشر است و در تبادل نظر با سایت رسمی باشگاه گفت: من به بسیاری از بازیکنان جوان که با تیم اول بوده اند، گفتم که نمی دانند چقدر خوش شانس هستند. متاسفانه بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و این شانسی برای جوانان بوده که در تیم اول به میدان بفرایند. آن ها این شانس را دارند که خوب بازی نمایند و اینجا بمانند؛ بنابراین من به این آن ها گفتم که از این شانس و موقعیت استفاده نمایند. گاهی یک بازیکن مصدوم می گردد و یک بازیکن جوان جانشین او می گردد و به قدری خوب بازی می نماید که جای خود را در ترکیب اصلی پیدا می نماید. آن ها باید قدر شانس خود را بدانند چرا که شاید در بزرگترین باشگاه تاریخ به میدان رفته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 564

به "پوگبا: شاید منچستریونایتد بزرگترین باشگاه تاریخ باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوگبا: شاید منچستریونایتد بزرگترین باشگاه تاریخ باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید