پکن قوانین ویزا را برای دریافت کنندگان واکسن چینی کرونا آسان تر کرد

به گزارش مجله بیزبینگ، چین بیان کرد، قوانین دریافت ویزا را برای اتباع خارجی که واکسن های کرونای ساخت این کشور را دریافت نموده اند، آسان تر می نماید؛ این جدیدترین گام به سوی عادی سازی سفرهای بین المللی محسوب می گردد.

پکن قوانین ویزا را برای دریافت کنندگان واکسن چینی کرونا آسان تر کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین گفت، مسافران واکیسنه شده که به وسیله راه های هوایی وارد چین می شوند باید تست های منفی کرونا را بر اساس قوانین کنونی در این کشور نشان دهند.

در اظهارنظر این مقام چینی به جزئیات بیشتری درباره چگونگی آسان تر شدن صدور ویزا برای اتباع خارجی اشاره ای نشده است.

وی همچنین افزود: مسافران باید از قوانین و مقررات مربوط به نظارت و قرنطینه پس از ورود به چین تبعیت نمایند. چین به دنبال راهی برای به رسمیت شناختن واکسیناسیون سایر کشورها نیز است.

سفارت چین در فیلیپین اوایل روز دوشنبه اعلام نموده بود که پکن به دنبال بازگشت به قوانین صدور ویزا پیش از کرونا برای آنهایی است که با واکسن های چینی واکسینه شده اند. روز شنبه نیز دولت پکن خط مشی روندهای صدور ویزا را برای اتباع خارجی واکسینه شده که وارد هنگ کنگ می شوند، بیان کرد.

چین واکسن های خود را بیشتر به کشورهای در حال توسعه صادر نموده است و این مساله باعث شد تا آمریکا، استرالیا، ژاپن و هند نیز اعلام نمایند که قصد دارند تا واکسن های فراوری خود را در آسیا و در رقابت با دیپلماسی واکسنی توزیع نمایند.

چین از زمان ظهور ویروس کرونا در ووهان در اواخر سال 2019 تا حد زیادی اوضاع را تحت کنترل قرار داده است. این کشور روز یکشنبه فقط پنج فوتی جدید ناشی از ابتلا به کرونا را ثبت نموده که همگی جزو مواردی بودند که وارد این کشور شده اند.

برای جلوگیری از خطر موارد وارداتی که باعث ایجاد عفونت های مجدد در چین می گردد، این کشور ورود اتباع خارجی را به اهداف خاص مانند کار محدود می نماید و افرادی که اجازه ورود دارند، هنوز باید قرنطینه شوند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1555

به "پکن قوانین ویزا را برای دریافت کنندگان واکسن چینی کرونا آسان تر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن قوانین ویزا را برای دریافت کنندگان واکسن چینی کرونا آسان تر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید